Cropduster zei:
Nee, jou ook niet... :twisted: :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Cropduster zei:
Sterker nog, een led heeft een levensduur van 100.000 uur. dat is 11,4 jaar non stop branden 8Odie led gaat kapot ja, na 20.000 uur branden.
gertjan zei:Theo Coenen zei:Een vraagje welke via de SFRC mailinglist kwam nadat ze dit schema gezien hebben. Is deze schakeling ook te maken voor 1 cel lipo dit voor de mensen die met het RFFS100 systeem werken. zie bijgevoegde mail.
zoals je wel ziet is er veel vraag naar dit schema, het gaat nu al de modelbouw wereld rond.
What can I say but "wow!"....
Dank je Rick.Rick NT zei:Joost,
Zie pagina 4 de eerste mail. Hier heeft Gertjan een aangepast schema staan voor 1 cel.
Of hadt je die al gevonden en werkte hij niet naar wens?
Satoer zei:Hoera! het werkt!! Tenminste ik denk dat het werkt, ik heb hier geen regelbare voeding dus heb het nog niet nauwkeurig kunnen testen. maar met een groffe test werkte het prima!![]()
Tadango zei:Is er al een schema die je gas signaal reduceert? Dus aansluiten op je Gas kanaal en dan je regelaar op je LipoSafeVind ik toch iets veiliger. Mijn regelaars hebben een 2 of 3 lipo begrenzer ingebouwd de terug regelt. Dit princiepe vind ik beter dan een led aanzetten als hij leeg is.