Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Degene van wie we het hebben overgenomen had het hier in nederland gekocht dus dan zal het wel gewoon mogen neem ik aan. Zender is ook 41 MHz
Piet hoe krijg ik een foto er op?het is leuk als je dat soort vragen stelt maar niemand kan er iets mee.
je bent niet duidelijk, probeer er een foto van te maken dan kunnen we je helpen.
groet Piet
Dus:cORRIEN IK HEB BOVEN +B==ROOD
+M=ZWART
ONDERSTE TWEE _M=ROOD
-B=zWART
En als het een foto betreft die (al) ergens op internet staat, dan kun je het adres van die foto opvragen middels rechtermuisklik op die foto.Als je een bericht opstelt dan zie onder in dat venster het woordje staan, Upload Bestand.
Als je hierop klikt kun je vanaf je computer, mits de foto daar ook opstaat, deze in je bericht zetten. ...
Dus:
+B = de plus van de accu
-B = de min van de accu
Dat zijn de belangrijkste, en die moet je dus nooit omwisselen, anders is het einde regelaar.
+M en -M is niet kritisch; dat bepaalt alleen de draairichting van de motor.
Het zou kunnen zijn dat je motor de ene kant dan wat sneller draait dan de andere kant uit; de kant waar de motor het snelste draait is dan de 'vooruit'.
Als dat niet het geval is, en je wilt dat de 'vooruit' sneller gaat dan de 'achteruit', moet je de motordraden ompolen. (en dus nooit je accudraden)