Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Piet heeft gelijk, ik kan er ook niet echt kaas van maken, wat bedoel je eigenlijk?
nog een tip probeer es echt te schrijven je gebruikt geen hoofletter punten kommas maak spelfouten enzo voorts dat maakt je schrijfsel heel lastig leesbaarNog een tip. Probeer eens echt te schrijven, je gebruikt geen hoofdletters punten, komma's, maakt spelfouten en zo voorts. Dat maakt je schrijfsel heel lastig leesbaar. (Deze regel is veel beter leesbaar en dus te begrijpen.)
Het gaat niet om taal- en type-vaudten, die maakt iedereen, zelfs ikErnst laat voortaan dat afkraken,daar ben ik geen lid voor geworden we zijn niet allemaal zo goed in de Nederlandse taal als u
Ik wil niets afkraken maar je helpen. Helaas kan ik dat niet omdat ik je probleem niet begrijp. Dat komt mede door de manier waarop jij je vraag hebt omschreven daarom geef ik je de tip om eens te kijken of je daar wat aan kan doen.Ernst laat voortaan dat afkraken,daar ben ik geen lid voor geworden we zijn niet allemaal zo goed in de Nederlandse taal als u
Dit is het Piethet is leuk als je dat soort vragen stelt maar niemand kan er iets mee.
je bent niet duidelijk, probeer er een foto van te maken dan kunnen we je helpen.
groet Piet
Ernst bij de afstand bediening zit een sleutel waar dien dat voor?Bekijk bijlage 318893Kijk aan die foto heb ik iets en ik denk dat ik de oorzaak zie. Je hebt de servo op de verkeerde aansluiting zitten. Hij zit hier op de Batt aansluiting waar "normaal" de accu (Batterij) op zit.
De servo moet op CH2 aangesloten worden. Met CH3 kan je een extra functie zoals bv een lampje aan en uit schakelen.
De Batt aansluiting blijft ongebruikt.
Succes.
Bij de Modelcraft pistoolzender (ik ga er van uit, dat deze bij deze ontvanger is geleverd) moet de stuurservo op kanaal 1 en de snelheidsregelaar op kanaal 2.[/QUODe stuursrrvo
De stuurservo en de ontvanger zijn apart gekochtBij de Modelcraft pistoolzender (ik ga er van uit, dat deze bij deze ontvanger is geleverd) moet de stuurservo op kanaal 1 en de snelheidsregelaar op kanaal 2.
Dat is het probleem Piet dat weet ik niet,ik wil hem laten varen maar ik krijg het niet voor elkaarIs de ontvanger wel gebonden met de zender?
Groet Piet
Dat ga ik doen bedanktIn Ridderkerk is een modelbootvereniging http://www.smvr.nl/ . Neem daar even contact mee op of ga er heen. Ze kunnen je vast verder helpen.Neem alles wat je hebt aan handleidingen van de zender, ontvanger een regelaar (ESC) mee.
Het wordt wel heel ingewikkeld als je niet weet of de ontvanger aan de zender is gebonden.