Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er hier ook veel gebruikers van een MC20. Wat zijn de ervaringen?
Ik weet niet of er veel gebruikers zijn van een Graupner MC20, maar ik ben er eentje in ieder geval. Ik heb alleen maar goede ervaringen: nooit mankementjes mee gehad... Ik vind vooral de 2 schuif regelaars geweldig: daar heb ik het 'gas' op. Verder ruim voldoende schakelaartjes en drukknoppen (zelfs aan de onderkant) waar je van alles mee kunt instellen en regelen.
Mooi, ik heb er net 1 besteld
Nu nog op zoek naar een pult
Gefeliciteerd!
Ik weet niet wat voor een bijzondere pult jij nodig hebt, maar hij wordt standaard geleverd met pult en in alu-koffer....
Succes ermee!
roost:
Ik had er toevallig onlangs eentje in mijn handen van een clublid. Wat is dat ding zwaar! Dan moet je 'm wel aan een tuigje hangen, is niet fijn om een tijdje in je handen te moeten houden... 't is niet voor niks dat ze dat ook wel een stoeptegel noemen.
Moet je eens bij een winkel lang gaan waar de ze mz-12 hebben en die eens vasthouden!
Dat is echt net speelgoed, zo'n slechte kwaliteit heb ik nog niet eerder gezien bij