Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Ha Gerco, Mooie foto's van K'dijk!

PS Niet alles zomaar geloven wat een ander zegt (over het mogen vliegen aldaar) ... gewoon je hersens gebruiken en niet boven mensen of aaneengesloten bebouwing vliegen. Je kan daar weinig kwaad doen :-) bovendien (en niet onbelangrijk) meen ik dat dit net buiten de CTR van Rotterdam The Hague airport valt.

PS je hoeft ook niet alles te geloven wat ik zeg... maar hij vroeg het zelf toch?
ik ben alleen al op 3 plaatsen officieel weggestuurd, dus tsja kijk maar wat je er mee doet :-)
als je er niemand kwaad deed, had je ook niet gewaarschuwd geweest door die persoon.

verder zeg ik er niets meer over.

Het zou mooi zijn dat we op een gedetailleerde kaart konden zien waar we officieel volgens de luchtvaartregels niet mogen vliegen. Nu is alleen op internet te zien waar ongeveer (voor een niet vlieger) de grenzen lopen. Daarnaast heb je nog met de (ondoorzichtige) APV's ter plaatse te maken. In mijn optiek zijn de luchtvaartregels belangrijker om te handhaven.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Daar gaan we weer. ...

4 Beta

Voor zo'n opmerking was ik wel bang, het is niet mijn bedoeling om opnieuw deze discussie op te starten, maar ik zou graag over een goed te interpreteren kaart beschikken om te kunnen zien waar we volgens de luchtvaartwet mogen vliegen.
Als iemand hier over beschikt? Wil ik daar graag deelgenoot van worden.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is altijd lastig je goed aan de regels te houden....maar als iemand commentaar heeft gewoon spullen in pakken en ergens anders heen gaan,geen discussies aangaan al weet je zeker dat je daar wel mag vliegen...;-)

ik snap wat je bedoeld miccim, en ook ik bedoelde het niet slecht.
google maar op kinderdijk drone, er is er al iemand eerder opgepakt daar.

ik vond net ook dat linkje van de kaart.

full

Evert het was zeker niet naar jouw persoonlijk.
Ik verwijs naar de discussie

4 Beta

Zeg als we het hebben over (buiten bereik van je spotter)
Hebben we het dan over een apparaat of een peroon die naast je staat te gluren,
En dat Ding in de gate houdt?

Gr. Jordy

ik snap wat je bedoeld miccim, en ook ik bedoelde het niet slecht.
google maar op kinderdijk drone, er is er al iemand eerder opgepakt daar.

ik vond net ook dat linkje van de kaart.

Ja, dat heb ik gelezen/gezien op het net. Hij vloog niet alleen over het buitengebied maar ook tussen de huizen/boven de weg ... da's minder. Daar worden wij dan wellicht weer op aangesproken :-(

K'dijk is wel een aantrekkelijk om mooie plaatjes te schieten, ook vanuit de lucht!

Back