Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die lente komt er echt wel hoor,de dagen worden alweer merkbaar langer.
Ik weet zeker dat er mooie warme vliegdagen zullen komen.
In Maart slaat het weer ineens om in " vliegbare dagen "......nog even volhouden jongens.
Het gelazer is internationaal begonnen. DJI komt met een verplichte software-update waardoor er binnen 25 km met een DJI Phantom niet meer te vliegen is.
"This update is actually part of an already planned expansion of DJI’s No Fly Zone system that restricts flying around airports, across national borders, and other restricted areas (as determined by local authorities).
Engadget reports that similar restrictions are already built into DJI’s drone sold in China, preventing the quadcopters from flying in sensitive areas of Beijing."
hey ralph, nee, weet nog niet, mijn vrouw is nog werkende nu... kan nog geen tijd zeggen...
mischien pak ik wel een veldje hier in de buurdt, eind van de middag wordt het nog rustiger
ik ben ook nog even geweest, maar dan wel hier vlak bij huis... enneehhh
HOUDT het dan nooit op?? zo red ik het nooit tot de zomer met deze quad...
ik alles neer gezet.. lipo erop, bril aan en hoppa, god wat een klootte beeld.
anyway.. ik de boel nagekeken, is van mijn video-zender het complete video schroefdraad gedeelte eraf... stja. gevallen of zo, kweet niet...
anyway, leuk om ook daarvan eens het binnenwerk te zien. (not)
ligt klaar om terug te solderen, en later maar weer testen.