Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Bedankt voor de feedback. Ik wilde zeker geen discussie starten hier. Natuurlijk stel ik mij vriendelijk en beleefd op en vlieg ik niet in de buurt van fietspaden/ wandelpaden en andere bebouwing.
Ik ben mij zeker bewust van de gevaren en heb ook mijn twijfels bij de mooie beelden van Kinderdijk die op youtube staan waar wel boven de wandelpaden wordt gevlogen in de buurt van de vele toeristen.
Ik werd aangesproken door iemand van Natura2000 die blijkbaar vond dat 'drones' de leefbaarheid van het natuurgebied aantasten. Tijdens de broed periode zal ik er inderdaad niet gaan vliegen.

Ik begrijp jullie allemaal, maar wilde alleen waarschuwen, en je stelde zelf de vraag :D
Bij mij hier op r.kerk staan mijn rc spullen al geregistreerd... Als ik hier weer betrapt word ben ik alles kwijt of boete.
Kinderdijk is een gewilde plek voor vliegers en logish het zijn pracht foto's, maar wel een broed-gebied, wat ik al dacht, dat gaf ik dus al aan.
Verders was die vent dus van natuur beheer? En zou hij stappen tegen je kunnen ondernemen. Kan zeg ik want weet het niet zeker.
Maar gewaarschuwd telt voor 2.

Das alles wat ik zeggen wilde, en heb ook geen zin in weer een discussie over wetten en regels, die is al vaak geweest.

Verders, hoop ik dat we allemaal een goede vlieg zomer tegemoed gaan met hopenlijk weinig gezeik omtrent de wet.

Groet van ed

Laatst bewerkt:
Gewoon op het vliegveld vliegen, heb je geen gezeur. En wil je toch ergens anders vliegen zoek een rustige plek op.Blijf dan niet te lang! !!

m.v.g.Edwin

Regelmatig bij Kinderdijk gevlogen.
De molenbewoners zijn er niet zo blij mee hoorde ik.
Beetje met verstand vliegen en inderdaad niet blijven hangen na het vliegen.

Een spotter jordy is iemand die het toestel in de gaten boudt voor diegene die op dat moment video-vliegt. Diegene hoort ten alle tijde te kunnen zien waar het toestel is.

Jongens, heb mazzel,ik heb een FPV kijkdoos met zender en ontvanger kunnnen scoren voor een leuk prijsje.
Dus dat wordt snel FPVen.

Groet van een blije Martin.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Martin, ik hoop dat je er veel veilige vluchten mee kan maken.
Bij het Kruidvat hebben ze 'Senz' stormparaplu's in de aanbieding, daarmee kun je gelijk naar buiten om te vliegen.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Pfff...winterslaap? was het maar waar :-(
Meer een winterdip hier,alleen maar tijd voor werken...en elke keer als er tijd is waait/regent het en is het stervenskoud brrr
Komende dagen zien er ook al niet best uit...nog een paar weken (7) dan is het eindelijk lente ;-)

@Goser hier hetzelfde. Hard en lang werken en als er dan tijd is om te vliegen is het bagger weer. Kom op met de zon.

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Back