Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

EDIT:
net alles weer in de quad gebouwd, boel aangesloten, en wonderbaarlijk... ik heb weer stabiel beeld zonder enig storing erop.
ik mag dan ook aannemen dat de boel op het veld nu ook gewoon gaat werken.
gelukkig was dit akkefietje wel oplosbaar...

Nou.het was even tobben om de koelplaat en deksel eraf te krijgen. Dat moest want ik moest de binnen Kern van de antenne opnieuw solderen. DAT is gelukt. De buitenkant was geen probleem.
Net getest end allies werkt weer

OK had gelijk bibberend beeld toen in ging vliegen, en direct veel meerstoring op met scherm.
Logish natuurlijk.

Weeer wat geleerd mannen :o

Laatst bewerkt:
Goedemiddag mannen
Iemand nog plannen om te gaan vliegen?
Misschien ga ik vanmiddag nog om een uur of 3. Mits het droog is natuurlijk.

e725f3235efeea8e31005178e9b416f3.jpg
17d3fc9f840708049a9adf69e1b7479d.jpg

Gisteren kon ik helaas niet komen.
Nog een paar onderdelen moeten nog binnen komen en mijn mini tricopter met gps is af. Even een foto naast mijn hand voor inzicht op de grootte als hij opgevouwen is. Hij is echt gaaf

Mooi frame. Helemaal makkelijk om mee te nemen. Ben benieuwd als die klaar is hoe die vliegt.

Gisteren tussen de buien door toch nog even gevlogen.

7821555728c38c13d1b5c101cfc42f1b.jpg

Ik kan niet wachten tot hij af is en vliegt. Alles zit er dan op en aan. Props afneembaar Fpv telemetry waypoints follow me gps noem maar op. Zo'n model was ik nou al die tijd naar op zoek. Klein handzaam en toch alles er op en er aan.

Hee das een leuk ding Peter en nog inklapbaar ook,telemetry erop das ook leuk. Deze week bij Kostas even wat FPV spullen halen, o, a kijkdoos, zender/ontvanger en dan kan ik ook weer meedoen, ik wil er ook graag een osd tussen hangen met alle info ik hoop dat de kijkdoos wat is,maar dat ik moet ik zelf ervaren.
Groet van Martin.

Waypoints heb ik al op m'n Blade en Follow me zit in de aankomende update,ik heb het op Internet gezien, dat Follow Me en het is nog snelheidsafhankelijk ook,als je sneller gaat lopen gaat de quad ook sneller.

7821555728c38c13d1b5c101cfc42f1b.jpg

Ik kan niet wachten tot hij af is en vliegt. Alles zit er dan op en aan. Props afneembaar Fpv telemetry waypoints follow me gps noem maar op. Zo'n model was ik nou al die tijd naar op zoek. Klein handzaam en toch alles er op en er aan.

Ben echt benieuwd hoe het vliegt. Heb er ook naar gekeken, maar was al bezig met mn quad.

mooi ding peter, ook ik ben er wel benieuwd naar :-)

heb je wat info voor ons peter? wat voor esc's, bordje, wat voor servo?
komende tijd wat minder op het forum dankzij werk:banana:

thx mannen, een goed gesprek gehad vandaag.. voorlopig een paar dagen per week, maar veeeell beter dan thuis zitten :-)
het komt een keer goed

Back