Micropuller
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet natuurlijk fpv zijn.....Bruno, wat is ftp?
MVG. Robert.
Roel, alle respect over IK VIND...
Maar denk zelf niet dat nederland de wereld is a.u.b.
Ga eens maand naar indonesie en ga de mensen eens uitleggen hoe belangrijk verkeersregels zijn. Daar hebben ze geen..nou ja, het is verstandig links te rijden. In de grote steden is er meer verkeer op de weg dan hier. Misschien wel 20 x meer verkeer. Toch is er geen file....
Misschien dat je denkt dat als je alles doet wat anderen voor je bepalen goed is maar je staat ondertussen wel stil in de file.
MVG. Robert.
[mod] Op het gevaar af dat ik overkom als AP 1e klasse (Azijnpisser der 1e klasse):
Ik vraag me af of sommigen hier wel kunnen lezen.
.
.
.
En voor de duidelijkheid: Ja, ik ben Azijnpisser der Allereerste Klasse.
Met het Eikenloof ook nog.[/mod]
Roel, probeer gewoon even stil te staan bij wat ik je probeer uit te leggen. Verkeer eist slachtoffers, regels of geen, dat is duidelijk. Wat we samen niet willen is nutteloos stil staan in het verkeer omdat men denkt dat op te kunnen lossen met regels. Dat is feitelijk dus niet waar.
Modelvliegsport eist ook slachtoffers. Wij hadden ook een dodelijk ongeval op onze club te betreuren door een modelvliegtuig ondanks de vele regels...is de modelvliegsport nu verboden?
FPV zou een verruiming van de modelvliegsport kunnen worden, niet een beperking.
Ik lees hier dingen over maatschappelijke verantwoording. Dat heeft meer te maken met frequentie ofwel hoe vaak komt iets voor voordat het maatschappelijk geaccepteerd wordt.
Als een tricopter door de straten vliegt is dat een zeldzame verschijning en wordt niet normaal gevonden. Men vind dit onverantwoord.
Drugs en alcoholgebruik komt frequent voor. Het is heel normaal mensen aan de wiet of drank in het openbaar te zien lopen. Dat wordt normaal gevonden.
Dat er meer problemen worden veroorzaakt door drank en drugs doet er niet toe.
Soms moet je oppassen niet het product te worden van deze krankzinnige maatschappij.
MVG. Robert.
Volkomen met je eens Roel.
En dan worden ze dus boos als je een keer dreigt, gaan ze meteen filmpjes verwijderen want oh wat zijn we bang, het mocht eens echt gebeuren dat de heren in het blauw gaan handhaven LOL
ASH
Volkomen met je eens Roel.
En dan worden ze dus boos als je een keer dreigt, gaan ze meteen filmpjes verwijderen want oh wat zijn we bang, het mocht eens echt gebeuren dat de heren in het blauw gaan handhaven LOL
ASH
Mooi zo ! enjoy !!
BTW ik verkondig alleen feiten als mening.
ASH
En doe dat in het vervolg in topics waar je zelf actief in bent a.u.b.
Correct, helaas. De vraag is alleen: tot welke prijs? Wat is acceptabel?
Gaan we ervoor dat de "prijs" hier even hoog is als noem maar wat: Djakarta? Beiroet? Sarajevo? Parijs? Of moeten we alle 65-plussers, de meeste vrouwen en de twijfelaars van de weg af trappen zodat de "aso's" (waarvan er eentje zich hierboven luid en duidelijk gemanifesteerd heeft!!) vrij baan hebben?
Gaan we dat willen? Ik heb daar een bepaald woord voor: anarchie.
Vrijwel elke sport eist slachtoffers. Sterker nog: elke activiteit eist slachtoffers. De meest gevaarlijke plaats om te verblijven is (statistisch gezien) je bed. Waarom: de meeste mensen overlijden daar.
Wat ik probeer: duidelijk te maken dat, hoe mooi de techniek ook is, sommige dingen gewoon stom zijn.Kan je beter een parkje opzoeken of een afgelegen weiland. Of een modelvliegveld natuurlijk...