Mij is nu duidelijk dat er mensen bestaan die denken dat het er in de wereld zo aan toe gaat: (niet voor mensen met zwakke maag)
Prima voorbeeld wat ik een paar posts hiervoor schetste! Dank daarvoor.
Een schalm van een ketting schiet los die een stel boomstammen op een trailer houdt. Dat verwacht toch niemand? Toch gebeurd het... En vervolgens vliegt de tomatensaus meters in het rond. Waarom? Omdat mensen schrikken, op de rem stampen, hun motor platgooien, enfin, noem maar op.
O ja... die dames met minirokjes waar jij op duidde:
Als zij de verkeersveiligheid in gevaar brengen gaan zij inderdaad op de bon.
In een hoerenbuurt kan je ze verwachten; als ze op een oprit van de A1 paraderen, zijn ze, op grond van art 5 WvW onherroepelijk de sigaar.
Je neemt deze discussie wel erg serieus zo te zien.
Ik vind dat ik helemaal niet de veiligheid van anderen in gevaar breng. Als ik met een grote model heli (of iets anders) door de stad zou vliegen dan uiteraard wel. Common sense.
Ik vind niet dat ik asociaal bezig ben geweest, jij wel.
Wij hebben dus een meningsverschil.
Spiegel mijn filmpje eens aan filmpjes als deze:
Trouwens, niet dat het ter zake doet, maar het bewuste filmpje is geeneens van mij, maar van iemand in Delft die ik ken.
Wederom: "Ik vind..."
Waarschijnlijk het je het boek "Alleen op de wereld" gelezen?
Uitdaging: ga met je lieve tricopter maar eens vliegen pal voor een politiebureau op een druk punt in de stad. En kijk dan wat de politie "vind"...
En dat filmpje van je vriend: Tja, het kan altijd beter, natuurlijk. Zeker in Rio de Janeiro...
Reden er maar eens wat meer aso's in het verkeer.
Beter haal je 65+ , -meer en deel- van de vrouwen en die twijfelaars van de weg, dan heb ik minder rede om mezelf aso te gaan gedragen in het verkeer.
Ik erger me kapot aan de hedendaagse bestuurders.
Generaliseren is ook een kunst... 65-plussers, vrouwen, mensen die misschien de weg ergens niet weten...
Ramsus, over een aantal jaren ben je ook 65+... Ga jij je rijbewijs op die verjaardag inleveren? Denkutnie...
Samenvatting van deze hele discussie:
Een mug!
Ik denk 't niet, Sven. Dit gaat over attitude. En het niet willen inzien dat je stom bezig bent.