@Berto: Dank je! Ik heb maar eens de stoute schoenen aangetrokken en besloten de boel flink aan te passen!
In eerste instantie keek ik er als een berg tegenop, maar dit alles is gewoon een kwestie van doen. Zodra je ziet dat het eigenlijk goed te doen is en je jezelf daar niet meer druk over hoeft te maken, lukt alles prima! 
@René: Wat een verrassing, hè?!
Ik sta inderdaad niet zo te boek, maar wat niet is kan komen, toch? Ik heb mezelf geen deadline opgelegd. Ik heb besloten nu eens bij een bouw mezelf geen stress te bezorgen, om de boel vóór een bepaalde tijd af te krijgen. Het zou natuurlijk wel leuk zijn, maar dat zien we met de tijd...
@Peter: Jep, die zijn ook al binnen. Of zal ik een werkende nozzle maken, wat vind jij? Dat zou natuurlijk wel mooi zijn, nietwaar? Maar eens kijken of ik na afloop daar de moed nog voor op kan brengen... Inderdaad, érg mooi, die neuspoot van Gerald! Ik zal hem straks op gras ook wel nodig hebben, al hoop ik érg langzaam te kunnen landen met alle aanpassingen aan de vleugel?
~Jolmer

@René: Wat een verrassing, hè?!

@Peter: Jep, die zijn ook al binnen. Of zal ik een werkende nozzle maken, wat vind jij? Dat zou natuurlijk wel mooi zijn, nietwaar? Maar eens kijken of ik na afloop daar de moed nog voor op kan brengen... Inderdaad, érg mooi, die neuspoot van Gerald! Ik zal hem straks op gras ook wel nodig hebben, al hoop ik érg langzaam te kunnen landen met alle aanpassingen aan de vleugel?

~Jolmer