Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken het niet maar het klinkt goed. Geen idee wat zo'n software-module kost. We moeten wel in het achterhoofd houden dat RCN meer gebruikers heeft. Robert?Zoals ze het hebben geregeld op RC-Network.de is eigenlijk gewoon het mooiste.
- Er zijn bepaalde standaard waarden die ingevuld MOETEN zijn voor het aanmaken van een verkoop topic
- Reacties door derden zijn niet mogelijk
- Zelf kun je wel reacties plaatsen, bijvoorbeeld naar aanleiding van PB's met vragen om je topic aan te vullen met bepaalde gewenste informatie, of nog wat extra foto's. Echter als je zelf een reactie plaatst zal je topic niet worden ge-upt! ... ...
Klinkt inderdaad erg goed!!
Zo doe ik het ook, en bij mij werkt subfora filteren (einde pagina) zonder problemen.... Daar is al een mooi knopje voor geplaatst "nieuwe berichten". ...
Ik ken het niet maar het klinkt goed. Geen idee wat zo'n software-module kost. We moeten wel in het achterhoofd houden dat RCN meer gebruikers heeft. Robert?
Zo doe ik het ook, en bij mij werkt subfora filteren zonder problemen.
Die gebruik ik ook, maar ik heb nu ontdekt waar het verschil zit. Je kunt alleen het 1e nivo wegklikken, bijvoorbeeld boten. Als je dan in de gewone boom structuur kijkt, zie je ook alle onderliggende sub en sub-sub forums niet.Zo doe ik het ook, en bij mij werkt subfora filteren (einde pagina) zonder problemen.
Bye bye stoommachine's..
Bye bye stoommachine's.
Hallo Henk
Ook ik was een sterke voorstander van het verkoop gedeelte zoals het nu is.
Dat hele geup en discussie gedoe is nu voor bij.
Je krijgt zo een verkoop gedeelte wat niet ouder is als 2 maanden en je elke dag in 2 minuten ziet wat nieuw is aangeboden.
Als verkoper heb je nu ook rust en moet niet alle 48 uur uppen.
Heeft iemand interesse krijg je een Pb.
En je kan altijd de prijs of beschrijving aanpassen de eerste 4 weken .
maar je draadje blijft in de rij op zijn plaats.
Zo leer je snel een goeie omschrijving neer te zetten met foto,s en direkt een minium prijs .
Ben je te duur krijg je geen reaties dus dat leer je snel af .
Ook de dubbele posters zijn snel op de vingers getikt en als ze eerst voor het verkoop gedeelte op de bank gezeten hebben leren ze dat ook snel af.
Het duurt nog even een week of 6 en dan hebben we een schoon verkoop gedeelte waar je snel iets vind als je even doorbladerd .
Een knop om de topic zelf te sluiten als iets verkocht is zou nog perfekt zijn.
Mvg Johan
Ps je seidel heb ik gevonden , je hebt een Pb
Zoals ze het hebben geregeld op RC-Network.de is eigenlijk gewoon het mooiste.
- Er zijn bepaalde standaard waarden die ingevuld MOETEN zijn voor het aanmaken van een verkoop topic
- Reacties door derden zijn niet mogelijk
- Zelf kun je wel reacties plaatsen, bijvoorbeeld naar aanleiding van PB's met vragen om je topic aan te vullen met bepaalde gewenste informatie, of nog wat extra foto's. Echter als je zelf een reactie plaatst zal je topic niet worden ge-upt!
Voordeel hiervan is dat voor de koper/lezer/geïnteresseerde duidelijk is dat er wat aan het topic is toegevoegd. De topicindicator geeft namelijk aan dat er ongelezen berichten in dat topic staan! Hier op het forum zal de topictitel dan weer dikgedrukt staan. Ik als bekijker van het te-koop forum weet dan dat er in dat topic iets is aangepast, en het mogelijk de moeite waard is nog eens dat topic te openen!
denk dat ronyada dit fenomeen bedoelt bij verkoop topics?