Heel mooi in beeld gebracht. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie vorderingen, Erik. En ook mooi in beeld gebracht.Verder nog wat detail- en sfeerfoto's van de stand van zaken tot nu toe.
Bekijk bijlage 618289Bekijk bijlage 618290Bekijk bijlage 618291Bekijk bijlage 618292Bekijk bijlage 618293Bekijk bijlage 618294Bekijk bijlage 618295Bekijk bijlage 618296Bekijk bijlage 618297
Ik ken een Duitser die eerst alles test op een testopstelling. Dat ging mij te ver
Ik betrap mijzelf toch steeds vaker dat ik eerst een test maak. Nu met de zeilen doe ik dit ook en betaald het zich uit. Misschien toch wat meer doen. Je ziet inderdaad dan beter hoe het word en hoef je het niet te slopen naderhand. De Duitser die ik bedoelde is Johann met nickname Archjofo https://www.segelschiffsmodellbau.c...sche-Korvette-quot-La-Cr-eacute-ole-quot.htmlDat had in mijn geval wel nuttig geweest....
Een gerespecteerde en juiste beslissing, hoewel het best wel even slikken zal zijn geweest, Erik. Maar je zou er altijd naar hebben gekeken met dan een ‘wat als ……’.Bekijk bijlage 619924
Opnieuw begonnen met het Stengewand van de fokkemast. Eens kijken wat het resultaat wordt met soepelere en dunnere weeflijnen. Aan de hand daarvan neem ik een besluit om al dan niet ook opnieuw te beginnen met het stengewand van de grote mast.
Dat had in mijn geval wel nuttig geweest.... Ik heb ook al eerder te dikke hoofdtouwen gebruikt (en ook weer verwijderd) Maar goed ik zie het als een ervaring erbij voor een volgend model.