Stephan Kertész
Forum veteraan
Daar kan je een apart verslag van maken als je die bouwt. Is een klus op zich heb ik begrepen. Had je het topic touwslaan al gelezen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar kan je een apart verslag van maken als je die bouwt. Is een klus op zich heb ik begrepen. Had je het topic touwslaan al gelezen?
Daar is redelijk wat lijm onder gaan zitten. Strak beplakt Boris. Heel netjes. De kiel, roer en scheg moeten ook gedaan worden. Ik ben nog steeds benieuwd naar de “wethering”.
Even een vraag van een beginner, wat is SOS. Waar vind ik dathad destijds je verslag over touw slagen gelezen, en er ook het nodige uit opgedaan.
Had op sos wel al het nodige gelezen over deze machine. En is inderdaad een klusje opzich, maar het is en blijft techniek, en dat is meestal wel na bestudering te begrijpen, althans in mijn ogen wel.
Heb in het verleden wel eens geëxperimenteerd met het zelf maken van touw, maar kijk er wel in positieve zin naar uit om weer mee te gaan beginnen, zal zeggen tijd zal het leren.
En krijgt deze nog een kleurtje??waar heb je dat kleine biesje van gemaakt? Is dat een stripje evergreen / plastic of iets anders?
Dank je. Ik heb mij geregistreerdEven een vraag van een beginner, wat is SOS. Waar vind ik dat
Mooi man, waar heb je dat kleine biesje van gemaakt? Is dat een stripje evergreen / plastic of iets anders?
En krijgt deze nog een kleurtje??
Maar de plaatjes zien er geweldig mooi uit zo Boris, die laatste doe je dan fluitend en met je ogen dicht neem ik aan![]()
BLAUWzit alleen nog even in dubio welke kleur