Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
..ik vlieg (bijna) niet indoor,
maar wel de hele winter door, als het droog en niet te koud is,
soms heb je in januari ook wat mooie zonnige dagen
voor een paar uren vliegen ...
de ervaring leer je wel met een mcpx, maar je zal zien dat een grotere heli (vanaf 450) een compleet ander gevoel geeft..
....
zolang je hem technisch maar ff laat checken op je club.
verder houd alleen je budget en je achterhoofd je tegen![]()
Inderdaad Uwe, dat zijn zeker zaken om rekening mee te houden.idd wat @Student: vertellt,
da komt nog heel wat bij, bij de grotere vogels,
... respect, kracht, snelheid, voorzichtigheid bij het vliegen met jou en jou omgeving (publiek) ...
Als je vooraan in dit draadje begint te lezen kun je heel veel informatie vinden over verschillende modellen en adviezen om te starten met cp-heli's.. Zelf ben ik heel erg te spreken over de Blade Nano Cpx, die is echt bijna niet kapot te krijgen en is klein genoeg om ook in je eigen achtertuin of zolder mee te oefenen!oké bedankt student
ik wil wel iets waar ik iets aan heb en waar ik eventueel wat meer mee kan doen
ik zal eens rond kijken
Even een los vraagje; wat zijn jullie ervaringen met een webwinkel?
(ook qua onderdelen op voorraad hebben etc.)
Een tijd terug (12 sept.) m'n eerste bestelling daar geplaatst; een servo voor m'n mcpx bl en deze rotorbladen (helpen hopelijk wat voor de oriëntatie).
Beide waren niet direct leverbaar, door een kapotte servo kon ik niet vliegen dus die geannuleerd en ook netjes m'n geld terug gekregen, maar die rotorbladen geleverd krijgen duurt nu op drie dagen na al een maand en nog niks bekend over hoe en wat verder wat betreft hoe lang het nog gaat duren.