Nice!
Is wel mooi alles het zelfde stofje!
Gr Rick
thx, idd alles het zelfde kleur, en het past ook goed bij de kleur van de kap.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nice!
Is wel mooi alles het zelfde stofje!
Gr Rick
Hey is dat zo'n dicht koppelingshuis ? Waar heb je die vandaan als ik vragen mag ?
Hey is dat zo'n dicht koppelingshuis ? Waar heb je die vandaan als ik vragen mag ?
@MrHpiBaja
Is niet zo fraai dit ! Maar als ik me niet vergis, jij hebt de auto toch nog niet zo heel lang ? Mag ik vragen na hoeveel liter rijden dit is ?
Met de mijne heb ik nu een liter of 6 gereden en ik had eigenlijk nog niet het idee dat ik uit voorzorg al de lagers of iets dergelijks zou moeten gaan vervangen.
(had eigenlijk meer het idee dat ik em nog aan het inrijden was whahahhaha)
Ook is het niet onverstandig om de clutchbell houder in alu te nemen en de clutchbell zelf van een betere kwaliteit te nemen , omdat het origineel nog weleens wil trillen door onbalans wat niet bevoordelijk is voor je lagers en keerringen (span de originele clutchbell maar eens in een boormach.)
Gewoon lagers van SKF nemen , is al een veel betere kwaliteit .
kheb momenteel de lagers van teamfasteddy liggen om te monteren, zijn die ook goed ?
idd, de originele koppelingsklok van hpi is gelast en draait nie mooi rond,Volgens mij wel , hij is al een mooie tijd bezig met lagers in alle soorten en maten dus ik ga er een beetje vanuit dat ie het wel weet , maar zoals ik eerder gepost heb , zou je eigenlijk ook moeten kijken naar je bell houder en bell want als daar een trilling inzit , klapperen ook de beste lagers uit elkaar![]()
idd, de originele koppelingsklok van hpi is gelast en draait nie mooi rond,
het is beter om een andere klok te kopen