Bedankt voor de tip. Heb hem nu vervangen voor een 7kg servo om hem weer rijdend te krijgen. Zodra het seizoen weer begint ga ik zeker voor een Savox
Ik zou hem eerlijk gezegd zo snel mogelijk vervangen voordat je die andere servo ook sloopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip. Heb hem nu vervangen voor een 7kg servo om hem weer rijdend te krijgen. Zodra het seizoen weer begint ga ik zeker voor een Savox
Ik zou hem eerlijk gezegd zo snel mogelijk vervangen voordat je die andere servo ook sloopt.
Ik wou laatst mijn trophy weer eens starten maar het lukte niet.
gloeier is vol
2 gloeipluggen geprobeerd waarvan 1 nieuwe
nitro is nog maar een maandje of 2 oud
voorverwarmen met föhn geprobeerd, ook niks.
Het lijkt wel alsof die geen compressie meer heeft.
Ik kan hem niet aan de trekstarter optillen in iedergeval. de achterwielen komen wel van de grond maar hij komt niet helemaal omhoog.
Ook kan ik met mijn vinger het wieltje waar je een startbox tegenaan zet met de hand doordraaien.
Dan voel ik wel weerstand maar het is mogelijk.
kan het door het weer komen? ik denk het niet.
Ik denk dat het eerder komt omdat die een keer hard onderste boven is geland en iets zo heeft verbogen waardoor er lucht bij komt of verliest.
thx