Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is de trophy 4.6 ook waterdicht want voor mij is dat best belangrijk.Waarom geen Hpi Trophy 4.6 aan je lijst toegevoegd? Deze heb ik zelf gehad en vond ik een wereld auto. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik deze verkocht heb.
De Jato vind ik ook wel wreed. Een echte sneheidsmonster is dat.
Zowel de Trophy 3.5 als de Pulse zijn goede buggy's als je twijfelt tussen die twee, dan zou ik persoonlijk eerder voor de pulse gaan. Ook heb je voor die 80 euro verschil tussen de twee geen nieuwe 4.6 motor.
Zelf heb ik een Trophy truggy 4.6, erg goede stevige auto. Weinig/geen problemen mee na het vervangen van de plastic draagarmhouder voor.
En waarom wil je precies een waterdichte ? Zolang je niet door grote plassen water rijdt zal je geen problemen hebben.
Ik wou laatst mijn trophy weer eens starten maar het lukte niet.
gloeier is vol
2 gloeipluggen geprobeerd waarvan 1 nieuwe
nitro is nog maar een maandje of 2 oud
voorverwarmen met föhn geprobeerd, ook niks.
Het lijkt wel alsof die geen compressie meer heeft.
Ik kan hem niet aan de trekstarter optillen in iedergeval. de achterwielen komen wel van de grond maar hij komt niet helemaal omhoog.
Ook kan ik met mijn vinger het wieltje waar je een startbox tegenaan zet met de hand doordraaien.
Dan voel ik wel weerstand maar het is mogelijk.
kan het door het weer komen? ik denk het niet.
Ik denk dat het eerder komt omdat die een keer hard onderste boven is geland en iets zo heeft verbogen waardoor er lucht bij komt of verliest.
thx