Jaarlijkse Fly-In MVC The Wings Nistelrode 21 augustus 2011

nistelrode

ikke kom ook hoor hahaha!!
met die bomen weet k wel wat leuks! dr achter langs met de funjet en er tussendoor!
is weer n nieuwe uitdaging toch??

gr rich

Haha succes richard :D We kunnen ook met oude funjets doen, wie het verst het bos in komt ? XD nee we hebben geen bomenrij langs et veld, maar een redelijk bos ;)

Ik kom of naar de Pipermeeting of naar de Fly in, twee dagen kan ik niet. Hangt af van hoeveel deelnemers er op de Pipermeeting zijn, en uiteraard van het weer. Vond de flyin vorig jaar erg leuk namelijk, zie ik ook wat anders dan Pipers! Bovendien lijkt mij die Funjet combat van jullie ook wel leuk!

Yup daar zitten we Han ;)

@Michiel, ik heb dit jaar mn uiterste best gedaan om bij zowel de pipermeeting als naar de fly-in een flink aantal piloten te regelen. Dus qua deelnemers hoef je niet te kiezen, want et zijn er bij allebei genoeg als iedereen komt ;)

Misschien ben ik dit jaar weer van de partij. Ik neem sowieso mijn charter, Focke-Wulf, en Fieseler storch mee, al zal er van vliegen weinig komen vanwege een onbetrouwbare zender.

Volgens mij moet de Technische Dienst 'm in een maand tijd wel kunnen controleren/maken?

Klopt, in het begin was het alleen af en toe storing, maar nu werkt mijn rolroertrim de helft van de tijd niet. Heb dus besloten om maar voor een nieuwe zender te kijken, was toch al van plan naar 2.4Ghz over te stappen.

ikke kom ook hoor hahaha!!
met die bomen weet k wel wat leuks! dr achter langs met de funjet en er tussendoor!
is weer n nieuwe uitdaging toch??

gr rich

beter blijf je bij die bomen uit de buurt , ik ben de resultaten van je vorige poging op dit moment aan het herstellen .
gaat me gelukkig aardig af ;)

als het meezit binnenkort de remaiden van jouw yak , dan kan hij hopelijk ook mee naar nistelrode .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem een Robbe charter, een Top-Flite FW190D9, en een Aviomodelli Fieseler Storch mee.

De FW190 zal lekker aan de grond blijven, maar de Fieseler Storch maakt wel een kans om te vliegen, heb bijna al het benodigde materiaal in huis en als er verder niks meer tussendoor komt ook nog genoeg tijd om hem af te bouwen. De charter gaat sowieso de lucht in.

En het zal mij benieuwen han :)

Back