Jaarlijkse Fly-In MVC The Wings Nistelrode 21 augustus 2011

Ok mooie kisten! Jij bent toch degene met de Tiger Moth ? Of heb ik nu een andere voor me ? :p
Nope, je zal wel een ander voor je hebben ;)
Heb alleen de door mij genoemde kisten, en een Four-star 60 met schade.
Ik had hiervoor ook nog een harvard welke ik vorige week toch maar in de kliko heb gegooid, was van plan hem nog te repareren maar na inspectie bleek er zoveel gebroken dat er geen beginnen meer aan was.

@plotterwelt
Ja werd inderdaad toch weer een keertje tijd. Ben ook weer begonnen met mijn rijbewijs dus waarschijnlijk hoef ik ook niet meer telkens mijn pa als taxichauffeur in te zetten.

Heren,

tot mijn spijt moet ik de normale fly-inn op zondag gaan missen. Er is iets dringend tussengekomen. Op zaterdag kom ik natuurlijk nog wel met de Piper...

groetjes,

Davy

Je kan wel effe een felix lenen , daar past geen turbine op/in.

Of zou de kolibri op een felix 150 passen.

Ja bij ons is turbine taboe maar de meesten hebben nog wel ergens een schuimpje of trainertje op de zolder.

Mvg Johan

Je kan wel effe een felix lenen , daar past geen turbine op/in.

Of zou de kolibri op een felix 150 passen.

Ja bij ons is turbine taboe maar de meesten hebben nog wel ergens een schuimpje of trainertje op de zolder.

Mvg Johan

op 'n felix 150 past de kolibrie prima op, ik ben alleen nie zo van de "trust" turbine's maar meer dus voor turboshaft modelen (heli/fixedwing)

grt jerommeke

Jah inderdaad jammer dat wij geen turbine mogen vliegen, anders wist ik wel waar ik voor ging sparen :p

Maar heb je geen niet turbine heli oid ?

Verder schiet et al aardig op :D als we het weer mee hebben, en iedereen die gezegd heeft te komen ook komt, word het nog gezellig druk ook nog :D

De weersverwachting is positief, dus het belooft een leuke dag te gaan worden:)

Niet is zo veranderlijk als het weer en een vrouw.. (Oeps)
maar het belooft idd goed te worden, ik kijk er al naar uit :):)

Ik ook jeroen, en al echt heeeel erg! Heb dit jaar veel meetings gezien, en nu is onze eigen meeting dit weekend aan de beurt! Ben benieuwd of er vaker zo'n drukke meeting is verwacht bij The Wings. Want als iedereen komt die gezegd heeft staat de pits mooi vol met allemaal prachtige vliegtuigen :D

Het weer zit idd mee, maar daar kijk ik allang niet meer naar :p Gezellig is het toch altijd wel, en dat staat op 1

Back