Jaarlijkse Fly-In MVC The Wings Nistelrode 21 augustus 2011

Hmm, even kijken hoe ver de Fieseler storch is aankomende zondag, als ie nog nat in de lak staat laat ik hem lekker thuis en neem ik alleen de fw190 en de charter mee.

Ik moet alleen niet vergeten brandstof te gaan halen, het laatste halve litertje wat ik nog had staan is met nieuwjaar over de vuurhoop in de straat gegaan...

Waarschijnlijk ben ik Zondag ook van de partij. (hangt een beetje af van het weer)

Ik breng in ieder geval dan mijn EasyStar mee en waarschijnlijk ook de HK Swift.

Hoop dat het een beetje vliegweer wordt, hier is het op het moment niet best. Veel wind en regen....

Groet,
Theo

tis bijna zo ver he !

even lekker vliegen met een ander achtergrondje is altijd leuk :-D.

cheers tot zondag !

De opbouw is begonnen , word lekker druk zondag .

Een hoop nieuwe gastpiloten die nog nooit op ons veld gevlogen hebben. :D

Tot Zondag.

Mvg Johan

Ja en het veld is ook weer nagekeken en gemaaid en de konijnengaten weer gedicht zodat allen weer gerust kunnen opstijgen en landen.

Ik denk dat ik ook eens kom kijken (en vliegen!). Moet ik me ergens van te voren aanmelden of kun je aanschuiven zolang er nog plek is?

De storch blijft morgen lekker thuis, heb maar twee van de 6 kleuren verf er op zitten en die staan as we speak te drogen.

Morgen dus gewoon lekker raggen met de charter en kwijlen op de FW190 ( aangezien die nog wacht op een carburateurbevestiging, en het me nu op dit moment te binnen schiet dat ik die waarschijnlijk had moeten bestellen toen ik daarstraks bij hobbyin was...)

We hebben er zin in, alleen even kijken hoe laat ik er ben.

ben er helaas niet bij morgen wegens andere prioriteiten .

:(

volgend jaar beter .

michael , ik stuur je even een pb .

mvg eric

Ik ben ook ingepakt , misschien dat we een paar druppen afkrijgen van de onweersbui om 9 uur , maar dan stuift het niet zo. :D

Voorspelling is verder goed.

Veel vliegen vandaag dus.

tot straks.

Mvg Johan

Mijn spulletjes staan ook in de auto.

Ik verwacht rond 10 uur in Nistelrode aan te komen.

Tot straks!

Groet,
Theo

Als er mensen in Nistelrode dit toevallig nog lezen, zet alles maar vast onder een dekzeiltje, hier in Oss komt het met bakken uit de lucht, met hagel en onweer erbij.

Ik kijk over een uurtje of het wat beter weer is en beslis dan of ik langskom.

edit 9:44

zonnetje knalt er hier doorheen, dalijk maar eens de bus gaan laden.
Ik hoop alleen wel dat iemand zijn startkist vandaag met mij wil delen, van de mijne is de originele accu overleden en de nieuwe die ik gisteren gekocht heb heeft heel de nacht aan een waardeloze lader gehangen en doet nog steeds niks.

Laatst bewerkt:
Na de regen kwan idd zonneschijn. We hebben een mooie vliegdag gehad.
Er is veel gevlogen door heli's en vliegtuigen. Er was echt van alles. Kleine en grote heli's, een hotliner, rappe funjets en laser arrows, en van alles meer.
Rond 4u kregen we helaas wel weer een bui, maar ja, over het weer hebben we helaas niets te zeggen. Al met al een sucsesvol weekend.

Dank aan alle gastvliegers en de organisatie.

We hebben een mooie Flyin gehat , om 9 uur een stevige onweers bui .

Daarna droog tot een klein buitje om 4 uur wat bijna niks was.

Al met al een perfekte vliegdag met mooie toestellen , de mix was goed.

Op naar volgend jaar .

Foto,s al klaar Frank (zenith) , Rob of Ivo ?

Mvg Johan

Laatst bewerkt:
Aantal foto's....

De jarige:

Kleine overzicht ,hoop dat er nog meer komen:

Toen wij vanmorgen vertrokken was het hier aan het druppen,verder onderweg toch wat meer regen gehad tot aan Nistelrode, daar kwam het met bakken uit de lucht, maar daar na alleen maar zon en nog meer zon.

Vandaag ben ik Frank voor geweest met de eerste vlucht van de dag.
Vlucht mijn t-rex 250 se FBL gepakt en vlug de lucht in en Frank volgde met zijn "Grootte" Piper.......

Voor de rest van de dag is er veel gevlogen op een paar schrammen na van andere piloten , verkeerde inschatting bij het landen, toestel was nog achter de bomen en de rest kan je wel rade.

Het was een super vliegdag , voor ons was het de eerste keer bij "MVC THE WINGS" ,was weer eens anders vliegen maar daar had ik geen probleem mee, het is wel een veld met een uitdaging.

Wij hebben weer een leuke dag achter de rug , weer wat bij gekleurd.

Met de vriendelijke groeten uit zuid limburg..

Laatst bewerkt:
Back