Kds 450s Vs Belt Cp V2

ik zie dus v-nix ook de nieuwe versie,
met 2,4ghz, lijkt ook wel min of meer computerzender te zijn, maar er is niks over de zender te vinden.
zou het wat zijn, wil al een tijdje na de fp op een kds450 overstappen maar nu met 2,4ghz ziet de set er nog aantrekkelijker uit, is dat het ook?
link:
KDS-450S 2.4Ghz
 
Laatst bewerkt:
Wel een goede deal zeg. Als nu opnieuw zou mogen kiezen had ik wel deze gekocht ipv van de belt cp v2.....
 
Bedankt voor de tips. Ik ga er binnenkort even mee aan de slag. Nu even geen tijd!

Hier nog drie beloofde foto's:
Foto-FW6D7DP6.jpg

Foto-ORITBTAJ.jpg


Foto-3QRWI8IG.jpg
 
hallo knoxville,

wat is er nu allemaal digitaal in te stellen op die zender?
zijn er nog nieuwe dingen verandert op jouw kds vergeleken met de vorige versie?
en waar heb je de jouwe gekocht?
 
Ben ik weer. De origenele lipo wil maar niet vol raken met de lader. Heb ook al een e-sky lader balancer gebruikt maar het ledje blijft knipperen. Wat kan dit zijn. Accu wordt niet heet en zwelt ook niet op.

Groet
 
Wat voor lader heb jij?
Stiekem gaat er veel stroom in zo'n lipo. Bij een lage laadstroom duurt het lang.
Je mag je l;ipo laden met 1 C voor een 2200Mah lipo is dat dus 2,2A.
Dan is hij in één uur vol.
De Esky lader is 0,8A die is dus minimaal 3 tot 4 uur bezig.
Bovendien kost het balanceren stroom...
Met de esky lader is geduld een schone zaak:(

Groeten, WIlbert.
 
Dat is ook mijn ervaring met de balanslader van CopterX die bij mijn kds450 zat. Duurt lang, maar uiteindelijk is ie toch opgeladen ;)
 
Nou hij ligt er al ruim een uur of zes in. Kan volgens mij niet helemaal goed zijn. Krijg over een week, 1,5 week een lipo checker binnen. Zal de boel daar maar even mee checken. Wat kan zoiets veroorzaken? De batterij is gloednieuw. Anders moet de batterij maar even terug.

De zender geeft o.a. mogelijkheden tot servo reversing, gas instelling, pitch instelling, gyro instelling, sub trim (wat het ook mag zijn). Heb helaas nog niet kunnen vliegen. Mogelijk dat ik zondag even kan proberen.

Groet
 
Nou hij ligt er al ruim een uur of zes in. Kan volgens mij niet helemaal goed zijn. Krijg over een week, 1,5 week een lipo checker binnen. Zal de boel daar maar even mee checken. Wat kan zoiets veroorzaken? De batterij is gloednieuw. Anders moet de batterij maar even terug.

De zender geeft o.a. mogelijkheden tot servo reversing, gas instelling, pitch instelling, gyro instelling, sub trim (wat het ook mag zijn). Heb helaas nog niet kunnen vliegen. Mogelijk dat ik zondag even kan proberen.

Groet

Heb hier het zelfde probleem gehad, opgelost door de eerste keer met een gewone lipolader te laden zonder te balanceren.

Daarna ging het laden via de bijgeleverde lader/balancer wel goed, maar duurt ongeveer een uur of 3.
 
Het probleem is opgelost hoor. Uiteindelijk sloeg de lader uit naar continu groen. Ik heb vandaag een proef gedaan maar het instellen van de zender drijft me tot wanhoop. Een het boekje helpt ook niet echt. De heli doet niet wat hij zou moeten doen. Ik ga even wat ondersteuning zoeken bij het instellen van de heli bij ervaringsspecialisten en laat dan wel weer even horen hoe de heli vliegt!

Groet
 
Vandaag (ja op zondag :p ) even bij de leverancier(www.csalkmaar.eu) geweest en besloten de heli even over te zetten naar een analoge zender (computer zender is nog even een te grote stap). Na wat gepriegel is dit gelukt en met een goed doorgeladen batterij en een iets aangepaste pitch komt de heli prima van de grond. Ik zal proberen binnenkort even een filmpje te maken. Vooral het geluid imponeert! Maar ook het uiterlijk is ontzettend mooi.

Kortom, door goede service en instelhulp weer een heel stuk verder gekomen!
 
Ik zit precies in de zelfde situatie als knoxville, uitgekeken op de coaxiale helicopter en kan aardig nose in, tail in en side in hooveren met mijn HBFP. Ben benieuwd naar hoe deze heli vliegt en hoe hij bevalt.
ik wil eerst goed leren vliegen met een betaalbare heli, waarvan ook de onderdelen goed verkrijgbaar zijn, dit ziet er zeer aantrekkelijk uit.
Mogelijk in de toekomst dan eens gaan denken aan een wat duurdere/betere heli.
Maar eerst maar eens goed leren vliegen:rolleyes:
Dus ik volg je draadje met zeeeeeer veel intresse en ben benieuwd naar je bevindingen met de KDS ;)
 
Dat ziet er goed uit :cool:
Wat is er zo anders aan de bijgeleverde 2.4 GHz zender dat je nu vliegt met een analoge zender?
Is het daarmee beter te leren?
 
Net weer even wezen vliegen en de staart en kop kunnen stellen. En afgesteld is het echt een top heli. Het vliegt zo stabiel en de gyro doet zijn werk super. Na rudder imput stopt de heli superstrak. Ik heb nog even voor een standaard zender gekozen omdat een computerzender een stapje te snel was. Eerst maar eens wennen aan een ccpm heli en dan de volgende stap. De heli zelf is echter top!
 
hallo,

kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de kds450s 2.4 en de gewone, behalve de zender en de canopy?
ik twijfel een beetje en als de zender het enige verschil is weet ik niet of hij de ~70 euro meer wel waard is, aangezien de zender ook niet super is.
 
erm, zender
veel minder storings gevoelig en TX / RX vreten minder stroom.

Is best wel groot verschil :P, beetje normale analoog TV versus HDMI
 
Wat ik bedoel te zeggen, is dat je al bij fast lad, een dx6i kunt krijgen voor iets meer dan 100 euries. Als er verder aan de nieuwe kds niks verandert is behalve de zender, die ook niet alles kan instellen.... weet ik niet of hij 70 euro meer waard is.
daarom de vraag:
wat is er nog meer verandert?
 
Back
Top