Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey texel, ik verkoop kaartjes bij de Teso
iig, de stock KDS-450S is een leuk vogeltje, maar vrij fragiel door al dat plastic en omdat er een simpele 9g towerpro op de staart zit ook niet super.
Die van mijn is nu grotendeels naar aluminium over gemod en ik zit momenteel op mijn Gy401 Gyro + Futaba servo te wachten voor de staart![]()
Ik heb vandaag een proef gedaan maar het instellen van de zender drijft me tot wanhoop. Een het boekje helpt ook niet echt. De heli doet niet wat hij zou moeten doen.
Dus zo ready to fly is hij niet ingesteld op de zender, als de kds uit de doos komt? heb net even het pdfje va nde zender gelezen dat is niet erg helder.
Zit eraan te denken om deze te bestellen maar wil hem eerst gewoon vliegen zonder veel in te moeten stellen maar jou bericht doet me anders vermoeden of vergis ik me ?
Maar heb je ook een belt-cp gehad??
Wat is je vergelijks ervaring??
Benno
Overigens is de KDS dus wel beter dan de Belt-cp..
ongeacht welke KDS je bedoeld.
De meeste 450 size vliegers vliegen ongeveer 8 minuten met een accu lading.
3S1P 2200Mah.
Groeten, Wilbert.
Dus zo ready to fly is hij niet ingesteld op de zender, als de kds uit de doos komt? heb net even het pdfje va nde zender gelezen dat is niet erg helder.
Zit eraan te denken om deze te bestellen maar wil hem eerst gewoon vliegen zonder veel in te moeten stellen maar jou bericht doet me anders vermoeden of vergis ik me ?