koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Gebruiken jullie 64DP of toch gewoon 48DP tandwielen voor de indoorbaan?

Verder moet ik nog wat hardcase lipos aanschaffen. Zijn Turnigy lipos goed genoeg voor World GT?

Voor het vliegen (dat ik nu doe) vallen de nano-techs tegen. Ze zijn in één keer echt leeg. Zou je natuurlijk moeten voorkomen, maar je hebt wel eens van die dagen met meer wind. En bij snelladen zijn er diverse gebruikers die klagen dat na zo'n 50x laden de capaciteit/betrouwbaarheid vlot achteruit gaat.

Heeft er iemand hier ervaring met de Xray X10-link ?
En zo ja, ook last van een overmatig verbruik van tandwielen,.?
Het lijkt erop dat de dunwandige aluminium as buigt door de kracht die er op de tandwielen komt te staan, waardoor er speling komt tussen de 2 tandwielen.
Wellicht heeft iemand er een oplossing voor,.?

alvast dank.

Ralf

Een carbon front brace is geen overbodige luxe binnen (een streepje carbon dat tussen de voorophanging gemonteerd word)
Is dat een standaard onderdeel? If so, graag een onderdeelnummer van Corally of iets dat gaat passen. Ik kan hem nergens vinden. Of wordt het fröbelen zoals ik een eind terug tegenkwam in dit topic? :D

Pagina 21 van de manual (downloaden van de corally site). Helemaal bovenaan... ;)

- Optional Graphite Crossbrace
(wide) #75959
(narrow) #75959A

Voor de 200mm zal je dus de narrow versie moeten hebben denk ik...

Inmiddels heb ik m'n eerste rondjes met m'n Serpent S100 erop zitten bij de indoor locatie van MACH. Zondag heb ik in de pauze tussen de series wat rondjes gereden en na het einde van de wedstrijd ook nog even.
Het is allemaal nog wel even leren, vooral wat betreft de regelaar in combinatie met de overbrenging. Ook de auto moet nog veel beter worden, maar er zijn wel al wat rondes in de 10 secondes gereden. (10.8 als snelste)
En ik vind het vooral ook erg gaaf rijden met een World GT, ik heb me dus ook maar voor de EPS ingeschreven. Nu dus nog even drie weken flink trainen en dan lijkt het hopelijk ergens op. :D

Wat rijdt de rest voor rolout en HW settings dan.
Als je dat weet gaat het een stuk harder, moet je natuurlijk wel hetzelfde merk en aantal turns motor hebben.

Tja, ik wacht nog op de LRP 17,5T motor. En ik heb ook nog niet bepaald keuze in vertanding gezien ik maar 1 pinion en 1 spur heb. Aan dat alles wordt echt gewerkt.

M'n rollout is nu nog 45mm maar ik wil naar 30mm toe, dat is nogal een verschil.

@Bart, ik had een primeurtje voor je, maar PB naar jou is lastig....

Nu moet je morgen maar afwachten dan, heeft i.i.g. te maken met S100 en Pro10....

Eerste post in dit lange draadje. (nog niet alles gelezen)

Na rijden, varen, vliegen nu weer terug naar een auto...

In het bezit gekomen van een nieuw rolling chassis CCT van corally.

De achterdemper is nog niet gevuld met olie. Welk type raden jullie aan?

Hard, medium of soft. (indoor)

Zat te studeren op de MACH website. 2wd wordt met 17.5T gereden en 2s lipo.

Xerun setje op het oog. 45A voldoende of beter naar 60A set.

Een probleem: de achterpod kan 50 mm aan en de Xerun motoren zijn bijna 53 mm.

Twee opties. Een xerun regelaar en andere motor. Lusten die elkaar? of de achterpod dremelen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Het lijkt me dat je de bevestigingskant van de motor in tact moet laten ivm uitlijning etc. Maar 3 mm van de andere steun weghalen is best veel....

Of eerst eens met budget bullistorm of hongkong beginnen? Wil niet met rokende regelaar op de baan stilstaan....

Gaat verder lezen in dit draadje...

de corally motoren passen wel in de pod,deze zijn 50mm.En als je een beetje handig bent lukt je het wel.

En harde olie in de frictie demper,goed onder de grijze plaatjes in de demper en er wat omheen.En daarna ff heen en weer.En dan weer wat onder de grijze plaatjes EN DAN NIET HEEN EN WEER BEWEGEN.(ook niet stiekum! ) ;)

Laatst bewerkt:
Harde olie dus en half vol ;)
Op sommige foto's zie ik ook nog een monoschok demper vanaf de frictie demper, zit niet in de kit. Is dat standaard of modificatie?

Gaat op zoek naar de corally motoren...

Dank

de corally motoren passen wel in de pod,deze zijn 50mm.En als je een beetje handig bent lukt je het wel.

En harde olie in de frictie demper,goed onder de grijze plaatjes in de demper en er wat omheen.En daarna ff heen en weer.En dan weer wat onder de grijze plaatjes EN DAN NIET HEEN EN WEER BEWEGEN.(ook niet stiekum! ) ;)

de LRP x12 past ook gegarandeerd.

Als je van plan bent ook buiten te rijden zou ik een 120A v2.1 aanschaffen. De prijs is niet schikbarend meer dan een 60A maar de regelaar is dan wel veel meer multi inzetbaar en de fets blijven dan ook kouder.

Back