koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Als de auto niet gebruikt word dan is de shock los en de banden zijn verwijderd:cool:
Dat de T-bar iets in naloop staat heeft te maken dat als de accu en kap er op zit hij helemaal horizontaal staat.
Ik ga morgen ffies jou settings proberen(regelaar) die je mij aangeraden hebt.
Kijken of de auto dan wat makkelijker word en niet blijft accelereren to na einde rechte stuk;)

mvg Roy

@roy

Als je de auto op de plank hebt staan is het wellicht verstandig om de schokbreker aan de voorzijde los te maken zodat de t-bar niet onder spanning staat als je hem niet gebruikt. (en natuurlijk de wielen demonteren en opbergen)

Als ik die CAD tekeningen bekijk zorgen die achterste paaltjes die door de carbon plaatje zit dat de pod op z'n plaats blijft. Als het chasis kantel schuurt die carbon strip tegen die paaltjes. Ik zou het van dichterbij moeten bekijken maar uit een technisch oogpunt lijkt het schuren van die carbon strip tegen die paaltjes niet echt optimaal?

Kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor.

Vind dit wel een mooie kap van protoform: Sophia GT Clear Body
De cct is 190 mm en de kap is 200 mm. Is dit oversized en benadeelt de rijprestaties?
Pancar kap nog niet gevonden op 190mm

Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Tis gewoon iets wat mij in gedachte op kwam dat ik de HPI auto hier onder zag.
Het schijnt dat die Fransen er aardig mee rond kunnen komen zonder echt problemen daarvan te ondervinden:confused:;):cool:

mvg Roy

Ik zou het van dichterbij moeten bekijken maar uit een technisch oogpunt lijkt het schuren van die carbon strip tegen die paaltjes niet echt optimaal?

Kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor.

Vind dit wel een mooie kap van protoform:Sophia GT Clear Body
De cct is 190 mm en de kap is 200 mm. Is dit oversized en benadeelt de rijprestaties?
Pancar kap nog niet gevonden op 190mm

Ik rij zelf ook met een 200mm kap op een 190 brede Xray X10 Link en dat gaat prima. Vooral als je de achterwielen met bv een extra lager 5 mm aan iedere kant verbreed.

Zover ik weet zijn er ook geen 190mm kappen voor de pancars.

Halewijn

Ehh... Halewijn... Jouw Xray IS 200mm. De kap waar jij meer rijd is alleen iets breder dan 200mm maar de auto is gewoon WGT specs en dus 200mm...

Voor een CCT kan je kijken of je nog een HPI Salleen S7 in 190mm kan vinden, verder zijn er zat GT kappen te vinden op 190mm (o.a. ook van HPI). Dus ook voor een 190mm pancar zijn er nog kappen te koop...

Ehh... Halewijn... Jouw Xray IS 200mm. De kap waar jij meer rijd is alleen iets breder dan 200mm maar de auto is gewoon WGT specs en dus 200mm...

Voor een CCT kan je kijken of je nog een HPI Salleen S7 in 190mm kan vinden, verder zijn er zat GT kappen te vinden op 190mm (o.a. ook van HPI). Dus ook voor een 190mm pancar zijn er nog kappen te koop...

De saleen S7 is inderdaad strak. Besteld via ebaai ;)
Dank voor de tip.

koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Waar kan ik het best een LRP x12 halen in de omgeving van Den Haag,of toch maar bestellen via internet?

Gr. Robbie

Kom op Robbie, het mag toch inmiddels wel duidelijk zijn dat elke modelbouw winkel in NL die zaken doet met RCconnect aan LRP motoren kan komen. En anders idd via internet maar een beetje zoekwerk kan toch geen kwaad? ;) :)

- Houtloods modelbouw
- Ted's RC shop
- JP modelbouw
- RC Pitstop
- Quartel (pijnacker)
- Westland modelbouw

Allemaal omgeving Den Haag... :)

Laatst bewerkt:
Kom op Robbie, het mag toch inmiddels wel duidelijk zijn dat elke modelbouw winkel in NL die zaken doet met RCconnect aan LRP motoren kan komen. En anders idd via internet maar een beetje zoekwerk kan toch geen kwaad? ;) :)

- Houtloods modelbouw
- Ted's RC shop
- JP modelbouw
- RC Pitstop
- Quartel (pijnacker)
- Westland modelbouw

Allemaal omgeving Den Haag... :)

Het grote probleem is om een shop te vinden die de x12 (10,5T) op voorraad heeft of binnen een aantal dagen kan leveren.
Ben al een aantal dagen op zoek naar een X12 10,5t voor de EPS maar in europa gaat dat niet lukken. :(

Ik wist niet dat dat ook een shop was, dacht alleen een indoor baan.
Kwamen ook niet naar voren bij Google, zal ze eens mailen.
Dank voor de tip. :D

HK modelbouw in Duitsland heeft hem niet op voorraad dan?
Die heeft er normaal genoeg liggen.
Niet onder LRP kijken maar onder DMC motoren.
Owja om jullie weer een beetje op de hoogte te houden, er zijn weer 6 curbs bij gekomen bij MRM:cool:
Zie link [137681] topic-change-naar-updates-werkzaamheden-modelracing-midland

mvg Roy

Het grote probleem is om een shop te vinden die de x12 (10,5T) op voorraad heeft of binnen een aantal dagen kan leveren.
Ben al een aantal dagen op zoek naar een X12 10,5t voor de EPS maar in europa gaat dat niet lukken. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Back