koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Gemiddeld zijn we ongeveer 1 ~ 1,5 seconde langzamer dan de pro10 modified. Beetje afhankelijk van type circuit. Op rucphen was ik bijvoorbeeld 1,2 seconde langzamer dan Sven. Rucphen is een blaasbaan dus wellicht zal het in Turkheim wat dichter bij elkaar liggen. Moeilijk te zeggen.

Laatst bewerkt:
Even een domme vraag tussendoor...

de xerun 1s 120a regelaar in blauw en zwart.
Nog andere verschillen behoudens de kleur?

:n00b:

Dit lijkt mij ook een aardige blaas baan...
AL bekent wanneer dat dit gaat gebeuren?

Edit:

Ik zie net dat het op 25.-26.08.2012 moet gaan gebeuren.

@SAVAGE35: Nope, verder totaal geen verschillen. Alleen de kleur dus...

Is een mooie periode denk ik voor het DM. Ik heb er zeker zin in. Vanaf wanneer kunnen we inschrijven? Of waar kan ik kijken voor mee info?

Voor mij nog te hoog gegrepen om hier aan mee te doen:cool:
Eerst maar eens kijken hoe het gaat tijdens de ZAC en eventuele andere wedstrijden.

mvg Roy

Bij de DM pro10 van dit jaar waren er 3 klassen:
-pro10 modified
-pro10 stock 10.5t
-euro GT (200mm 17.5t 2s lipo)

Zal volgend jaar waarschijnlijk niet veel anders zijn.

Er is niets mis mee om eerst een jaar clubwedstrijden te rijden. Kan een hoop frustraties schelen.

Laatst bewerkt:
@Alexander...
Zijn er ook nog ergens regelementen ivm de euro GT kappen die er in Duitsland gebruikt mogen worden?
Of zijn dit de zelfde als in NL?
Zag trouwens op RCtech een nieuwe mooie body die voor volgend jaar toegelaten word daar:cool:

Mvg Roy

Bij de Euro GT zijn voor zover mij bekend alle gt kappen geoorloofd. Het moeten kappen zijn met een aparte spoiler. Wat je dan ziet is dat men een Corally Mix Porsche GT ontwerpt wat in de basis een Groep C kap is met een aparte grote spoiler achterop wat dan wel voldoet volgens de regels. :rolleyes:

Ik zag die foto ook op rc tech maar volgens mij was het meer een voorbeeld van een 1:1 auto. Was volgens mij niet zo dat die al in productie was maar meer als idee van de schrijver.

Laatst bewerkt:
Is er ook een site voor het DM? Ik heb hem proberen te vinden maar kon het niet vinden. (zal je net zien dat ik totaal verkeerd gezocht heb haha...)

Boeie!!! We gaan erheen!!! Regelen we wel toch? Gaan we wel carpoolen met een paar auto's ofzo...

Ik rij ook wel! Waarschijnlijk heb ik dan mijn nieuwe leaseauto (station) en die moet dan natuurlijk nog even ingereden worden:D.

Voor mij nog te hoog gegrepen om hier aan mee te doen:cool:
Eerst maar eens kijken hoe het gaat tijdens de ZAC en eventuele andere wedstrijden.

mvg Roy

Ik heb ook nog geen (pro10)wedstrijd ervaring, maar volgens mij is het pas eind augustus, dus kunnen we tot die tijd wel nog de nodige wedstrijd ervaring op doen toch?

Lukt het niet, schrijf je je gewoon weer uit...

Halewijn

Laatst bewerkt:
Ja vind ik ook en daar ter plekke kun je ook ervaring op doen... Lekker belangrijk, is een super leuk weekend dan toch?

En even de Beemer de sporen geven op de autobahn :D

Pfff... Grofweg een ruime 700km. rijden haha... Leuk tripje!!! :D

Laatst bewerkt:
Herstel! Net even op routenet gekeken... 811 km. van Zaandijk naar Turkheim...

Roadtrip it is!!! :D

Pancar Team Holland goes Germany!!! Jetzt geht löss!!!

Laatst bewerkt:
Lol, wedstrijdervaring op doen op de heenweg? :mrgreen: Eens kijken hoe het er allemaal aan toe gaat de komende maanden. Misschien ook wel heen/mee. :yes: 8)

Back