koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Van het zelfde Rene:D
Natuurlijk ook voor alle andere modelfanaten hier op het forum een veilige jaarwisseling en een voorspoedig 2012.
Mag het een productief en gezellig race seizoen worden voor allen.
Heb ffies een album aangemaakt voor alle foto's van de werkzaamheden op ons mooie circuit zodat het wat meer overzichtelijk is voor de kijkers.
Genoeg gezwetst bij deze. https://picasaweb.google.com/tazzie042/ModelracingMidland#
Veel kijk plezier en wie weet tot ziens bij ons:cool:

mvg Roy

Welke firmware in de Xerun 1S 120A? Ik heb V3.0 110930_MOD erin gezet maar de instellingen die beschikbaar zijn komen maar beperkt overeen met wat eerder gepost is. En deze versie werkt niet in combinatie met de 2in1 USB Link (melding "Please Update Software"). Eerdere versies anders dan v1.0 zijn niet te downloaden. En updaten van de 2in1 USB Link naar V1.07 lukt niet.

Dat van die 2in1 is niet zo'n ramp, ik heb een sub-notebook waar de software op kan. Maar welke instellingen moet ik ongeveer hebben voor een Xerun 17.5T?

-edit-
Ik vond de snelheid van de Xerun 17.5T brushless t.o.v. de Corally Black 27T brushed best tegenvallen. Na wat aanpassen via de 2in1 box ging het wel sneller maar was het zeker nog niet. Uiteindelijk in plaats van een 21T pinion (reed laag 13 seconden met 19T pinion op de brushed motor en er zat nog meer in maar ik was de beperking) zelfs overgestapt naar een 25T pinion en nu red ik hoog 13 seconden. De boost pakt veel te laat op maar krijg hem niet eerder. Pas halverwege het rechte stuk komt deze in terwijl ik al vol gas door de laatste bocht het rechte stuk op kom.

Voor een 17.5T moet je de stock firmware erop zetten....

Voor een 17.5T moet je de stock firmware erop zetten....
Okay, ga ik die er op zetten. Had ondertussen bijna 500 pagina's op RCTech zitten lezen en kwam daar ook achter. De MOD is voor modified (in ieder geval 10.5T en minder). Ook wat instelling op een rijtje gezet. Denk dat het wel lukken gaat. :yes:

Beste voornemen tot nu toe: In 2012 meedoen met wat wedstrijden. In ieder geval de ZAC. 8)

Thanks Halewijn:D
Foto's staan daar een beetje op volgorde zodat het meer overzichtelijk word.
Ennuhhhhhh een korte winter is idd wenselijk.

mvg Roy

Thanks Halewijn:D
Foto's staan daar een beetje op volgorde zodat het meer overzichtelijk word.
Ennuhhhhhh een korte winter is idd wenselijk.

mvg Roy

voor zover we op dit moment kunnen spreken van een winter natuurlijk, en nu gauw naar bed :D

Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker ;)

rene

Back