koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Heb ik al gedaan ben de laatste zac, zou niet weten waarom niet hij valt immers binnen het reglement.

De Nissan MIX is in alle opzichten breder van de voorkant én de achterkant dan de, vergelijkbare en toegestane P35 Nissan. En ik dacht dus alles wat breder is dan die P35, is niet toegestaan.
Maar als in me niet vergis, reedt jij toch de laatste zac met een MIX Sauber-Mercedes?!

Vond nog een paar vergeten foto's op de camera en wilde deze jullie niet onthouden.
Alex en Reinder geconcentreerd bezig tijdens de Benelux:cool:

mvg Roy

Zo weer een stap dichter bij een regen auto, de "Banden" :-)
546b6c20-2704-91bb.jpg

Hallo allemaal,
Omdat ik recent omgegaan ben naar stick pack Lipo's heb ik 2 IP5200 45c saddlepacks over. Beiden een jaar oud, goed verzorgt en ze lopen goed.
Ik heb er toch niets meer aan dus gaan ze weg voor 10 euro per pack + verzending vanuit Belgie.
Eerste die pm't heeft ze.

Groeten,

Heb de DIY podplaten binnen. Er zitten wat kleine tekenfoutje in die ik met wat huisvlijt moet corrigeren maar de bulkheads en bovenplaat passen in ieder geval 1:1 en daar ben ik al heel blij mee.

De L2 podplaat die ik in Gouda nog eronder had zitten bleek behoorlijk krom te zijn dus ben benieuwd.

P1050716.jpg

P1050718.jpg

P1050717.jpg

P1050705.jpg

Heeey... Dát ziet er erg goed uit Alexander! Zal ook zeker een stukje meewerken in de koeling voor de motor. Mooi hoor! :)

Ziet er weer netjes uit Alex.
Het blijft mij verbazen wat er bij de meer ervaren Pro10 rijders allemaal uit de hoge hoed getovert word;):cool::)

mvg Roy

Omdat ik besloten heb dat ik toch niet in de regen ga rijden, heb ik nog een drietal setjes Tirecaps over. Het zijn waarschijnlijk de allerlaatste in Nederland verkrijgbare:D

Samen met een nieuw setje RR Soft en FR Medium wil ik ze in 1 keer verkopen. Totaal wil ik er 75 euro voor hebben. Op te halen in Hoorn, Mach Heemstede, of ik verstuur ze kk naar je toe.

ta53090.jpg

Ik hoor het eigenlijk in een andere topic neer te zetten (;) @ Joost), maar ik vond het hier toepasselijker en wil graag 1 van jullie er blij mee maken.

Bij interesse graag een PB

Halewijn

[mod]Bij deze voor de andere mods, ik laat deze zo staan omdat het direct met Pro10 te maken heeft...[/mod]

Back