Wie is koen.......ff info inwinnen bij Koen.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie is koen.......ff info inwinnen bij Koen.....![]()
hij bedoelt Koen Geurts AKA Koos.Die ging heel hard rond met een S100....
Heb voor binnen een Serpent S100 gekocht..... mijn CRC gaat de verkoop in... Martin 7H heeft zijn hulp aangeboden...... (ik heb hem gedwongen) dus dat gaat goed komen..
Ja sorry...... ff wat ander proberen anders win ik weer alles...... ;-) hahahahaha CRC gaat de verkoop in..Overloper ;-)
Ja sorry...... ff wat ander proberen anders win ik weer alles...... ;-) hahahahaha CRC gaat de verkoop in..
Bij mijn 1e generatie F1's eigenlijk geen problemen gehad, maar bij de 1:12 en C4 wel. En nu bij de F1-SL ook. De C4 was het ergst wat dat betreft; maar moet er bij zeggen dat ik een van de eersten had destijds. Bij de F1-SL waren het kleinigheden, zoals tie-rods die eigenlijk te lang zijn, de veerring van de demper die de accu raakt, dat soort dingetjes.
@Niels, je bent toch op vakantie?![]()
Jazeker
Hotel met wifi ;-)
Afzien op Ibiza met 25 gr. Erg zwaar allemaal.
Hoe is de F1-SL in vergelijking met de F1 MK1.
ZAC8
1e Ruben Faas
2e BenV
3e Stephan Beelen
4e Jan Schelling
5e Kees Zaadnoordijk
![]()
Gefeliciteerd aan de winnaars. 8ste en dus laatste wedstrijd 5 man met ingedachte dat meer dan de helft niet aanwezig was (prive redenen) stemt hoopvol voor volgend jaar.
Volgende week laatste nk op lelystad en de winter nieuwe ideen uitwerken. De masters pro10 in 2013 zal als het doorgaat op dat circuit (Hildesheim Duitsland wat ik heb gelezen op moosi) ongeveer 3 uur van de nederlandse grens zijn dus is ook iets om over na te denken. Ook omdat het nk 2013 niet doorgaat met de huidige deelnemers aantal wellicht een leuk alternatief icm de benelux.
Ik ga zeker volgend jaar weer PRO10 rijden veel te leuk... en ik hoop dat er nog een paar bij komen...Heren, gefeliciteerd!!!
Goed om te horen en te zien dat de Pro10 op de MACH zo'n succes geworden is en dat de rijders zo enthausiast geworden en gebleven zijn. Doet me erg goed!!!
Volgend jaar weer een mooi seizoen hopelijk met veel Pro10 geweld op de baan. Hopelijk kan ik dan ook wat meer races rijden.