Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee, het zijn alle trage bochten die problemen geven, ik kan idd wachten totdat de wagen helemaal recht staat, dan gaat het meestal goed, maar dan sta ik al bijna volledig stil doordat ik redelijk wat snelheid verloren heb in de bocht. En dan is het nog tricky.
In een snelle bocht mag ik overal bruut op de rem of op het gas, nergens problemen, het is enkel in de trage bochten dat ik zo'n problemen heb. Er is een enorm verschil. Misschien is mijn instelling volledig verkeerd, maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen. Ik ben ook de enigste die nog pro10 rijdt in Roeselare, dus moet alles zelf zoeken.
Probeer eens een iets lichtere center-shockveer.
Ik zou zeggen, probeer eens een Yellow of een Pink achter en een Lilac of Purple voor. Zelfde smeren als je nu doet met je huidige banden en dan eens kijken wat er gebeurd.
heb toevallig een associated buggy en een set voorveren. Zal eens proberen hiermee en zachte olie. Het circuit lag wel heel stoffig.
Zal me eens verder verdiepen in de T-bar en schokdemper.
Banden yellow compound heb ik geprobeerd, maar was nog erger.
Ook eens wat meer gewicht op het achterse leggen, misschien zal dit ook wat helpen. Zou ik dit bij de motor(niet geveerd) doen, of bij de batterijen(geveerd)
En als laatste; Welk merk van banden gebruiken jullie eigenlijk?
Bedankt voor de snelle reacties, ik hou jullie op de hoogte als ik het gevonden heb.
Trouwens bij het gebruik van de zachtere veren zou ik adviseren om een stukje nitro slang om de zuigerstang te doen zodat je chassis door de snelheid/downforce niet op het asfalt gedrukt wordt. Zeker bij modified wel wenselijk. Ik had er zelfs met de 10.5t al last van op het lange stuk.
Ik neem aan de 1.6 mm?,als ik me niet vergis.
Nee,heb ik nooit meegereden.
Ik rij zelf met een 2,5mm carbon t-bar met ingedraaide(net aan) tweak schroeven.
lekker soepel geveerd![]()