Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal me eens verder verdiepen in de T-bar en schokdemper.
En je side-tubes? Hoe dik is de olie daarin?
Ik zou inderdaad zoals Alexander zegt langs komen in dat weekend van de race op Rucphen. Daar loopt een hoop kennis rond op Pro10 gebied en als je meedoet en het hele weekend blijft dan zal je er denk ik wel uitkomen als je eenmaal met wat mensen om de tafel gaat zitten.
Als je de side-tubes zou vervangen voor shocks dan ben je ook van het probleem af dat de T-bar als veer zou gaan werken. Dan is de T-bar nog slechts een ophangingspunt voor de rear-pod en kan je ook de tweak-screws verwijderen. Tweak zet je dan middels het verdraaien van de shock-collars op de shocks. Dit zal de achterkant ongekent beter laten werken.
SPRING
LIGHTER – more rear traction and better control on bumpy tracks. much off power steering, little on power steering (less spinouts coming out of the
corner)
Bij de TRF dempers kan dat nog wel eens zijn dat de shaft versleten is. Beter is het dan om een rebuild setje erin te zetten samen met een nieuwe shaft. Dan zijn ze nagenoeg lekvrij.
Ik zie hem te koop staan voor $225 dat is omgerend €165 euro!!!
Calandra Racing Concepts Inc.
Volgens mij is dit ook wel een aanrader toch?
Dat zal inderdaad zijn zonder verzendkosten. Dat zal er nog bijkomen en inderdaad ook de kans dat je nog belasting moet betalen.. Als je zoiets besteld uit amerika moet je daarop rekenen. En als je toch besluit te gaan bestellen bestel dan ook gelijk de uitbreiding naar 235mm mee.. heb je die ook voor het geval je breed wil rijden.daar komt nog verzendkosten bovenop en zeker uit amerika , de zeer grote kans dat je nog belasting etc moet betalen. Samen met de garantie etc moet je je afvragen of je dat waard is.