koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik heb wel interesse. Ik heb nog een paar plaatjes gevonden die je wellicht ook kunt verwerken in een sticker?
Vooral de leman series is wel toepasselijk ;)

ps:
Heb je Tim zijn tijden bekeken!!! :shock::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Nette tijden hoor... Nu nog in een race dat rijden en we hebben serieuze competitie!

Kees, wat zijn de afmetingen van die stikers? Wil ik even weten voordat ik ja zeg. ;)

Hoe groot wil je hem hebben??
Ze zijn nog niet geprint of gesneden, maar als jullie iets anders willen ook goed.
Dat gaat dan alleen niet meer voor vrijdag lukken.

Ja die laaste zijn echt goed, ik hoop een aantal 17ers te rijden zaterdag.

6 x 3.5 zal ff kijken wat de maat is, maar dat moet wel lukken.

ff snel een met alex zijn plaatjes.

rc0ebl.png

de lancia auto verkleinen en ergens door of onder le mans series plaatsen... een beetje onder of half erdoorheen? Ik weet niet precies wat het programma kan dus is een beetje gissen. anders wordt het plaatje wat te groot lijkt me

Ik zou, als je er een afbeelding van een auto bij doet, alleen de outline gebruiken van de auto en de details weg laten. En het ZAC 2011 helemaal in zwart.

Hallo!

Die stickers zien er zeker leuk uit! moet alleen even kijken hoe het gaat zitten want anders zie je niets meer van de rose sterretjes etc :-p dus ik beloof nog niets op het vast plakken ervan.

En me rondentijden? mwah de auto ging wel ok. het was best te doen. Heb het 1 en ander getest :)

hahaha
ik heb alleen op xceed banden gereden gisteravond. Heb die banden die alleen soft medium en hard aangeven... niet die kleurcodes van xceed.
Vrijdag nog wat proberen op de mobgums. :)

Ik ga ook wat nieuwe dingetjes proberen. Die van mij mag bocht in nog wel wat feller zijn. Zou wat zijn als we straks in de zomer allemaal lage 16 sec scoren hey. Dan is een hoge 15 sec het volgende doel ;). Zoals het nu gaat moet dat er ook nog wel inzitten.

Back