Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mwa, 16.1 overdag of 16.3 's avonds. Wel aardig gelijk lijkt me als je de omstandigheden meeneemt.
ps:
Je hebt ook maar pas 3 x een halve dag gereden.
Als tim het kan kan jij het ook :-D![]()
En bedankt!!QUOTE]
was positief bedoeld
Hou die Nosram matrix evolution maar erin. Die gaat in combinatie met de corally motor rete hard.
Over WK materiaal gesproken. Heb voor de gein even de modified tijden bekeken van de ETS toerwagen op de mach vorig jaar. Je had daar met die tijden een beste kans gehad om in de A finale te zitten met je 10.5t brushless tegen gesponsorde rijders. (ok, dit is een training en niet in een wedstrijd maar toch)
Wederom bedenk wel dat jij 's avonds rijd en zij reden overdag met mooi weer en meer grip.![]()
nope ...ik heb een hobbywing aangeschaft. Na 2.5 jaar met een tekin gereden te hebben begon het me te iriteren dat ik elk binnen-buitenseizoen alles weer moest omsolderen, vandaar mijn aankoop. De tekin blijft in mijn indoor wagen.
Heb meteen de combo gekocht van xerun 120v2.1 met 10.5t motor en lcd program kaard. Voor de prijs een onverslagen combo. Toegegeven, de LCD program kaard is echt super handig en klein.
Vorige week vrijdag 3 x gereden en toen ging die met een basis afstelling al als een jecko. De blauwe motor past ook mooi bij mijn asso blauwe wagen. Luxe probleem ik weet het maar het oog wilt ook wat![]()
Alex reed jij eigenlijk met de 211 of de 119 software??