koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Misschien was het niet serieus bedoeld, maar ik denk dat het voor eventuele beginnende World GT rijders wel handig is wat dingen bij mekaar te hebben staan.

Heb een CRC GenX10 200 mm gekocht en kan iemand mij vertellen:

- Welke banden ik binnen moet rijden
Jaco of mobgums lilac rondom
- Rond of vierkant
Banden een beetje afronden
- welke voor
- welke achter
- hoeveel millimeter voor de bocht moet ik remmen
Remmen, wat is dat? :)
- welk smeer middel op de kap
Op de kap weet ik het niet :) Maar op de band Corally Jack the Gripper, of Carpet Jack, CS high grip of Speedtech.
- hoelang intrekken
Achter max 30 minuten, voor 10 minuten. Beter niet langer anders worden de banden te zacht.
- welke kap
Vorig jaar reden we Protoform Sophia. Nu met het body vrij reglement zien de MIX bodies er wel goed uit.
- welke kleur
- welke voor al niet
- welke zender moet ik rijden.
- hoe snel moet ik sturen
Zo rustig mogelijk
- hoe hard kan ik de bocht door
Sneller dan ik bij kan houden :)
- welke kleur kap is sneller wit of blauw
Rood natuurlijk!

Graag serieuze reacties anders blijf ik TC rijden hoor. :-)

dat mensen het nog steeds niet weten dat rood gewoon het snelste is!!!!.

;)

Je had de lijst die die frutsulum op moosi had gezet eens moeten zien,daar is dit nog niks bij.
En daarna ook een grote waffel ook nog.En on top of the bill (daar komt ie)

Hij zou deze week ook wel ff het contract van corally tekenen,hij wist alleen nog niet of hij met de hmx of proten ging rijden.

Had je er bijna een collega bij mathijs.

whahaha heb je een linkje naar die posts op moosi of hebben ze dat ook maar verwijderd?

ps:
Zeg, ze nemen ook echt iedereen aan bij corally! ;) :D

Laatst bewerkt:
die is helaas al verwijdert,hij zag de bui al aankomen een heeft zich zelf gedelete.

Ik heb wel zijn 06 gevonden,ik wou hem bijna nog bellen na het debakel op het mbf om alsjeblieft geen proten tegaan rijden.
En ons met rust telaten op de duitse en nederlandsche forums.

Ik kwam deze body op de site van mcallisterracing tegen, wat vinden jullie er van mss iets voor het binnenseizoen.

37a1_12.JPG

Ferrari 599... Zeker een mooie strakke body ja... Met de huidige layout zal dat wel gaan denk ik... Al wordt het zeker een krappe bedoening met de WGT hoor, ben er vanmiddag even geweest...

Pfff... Zit nu best te twijfelen tussen 200mm pancar en 1/12... dilemma's dilemma's... :D

Om jullie voor volgend seizoen helemaal gek te maken heb ik hier vast een leuke voor jullie.
Kan dit jullie goedkeuring verdragen?
Een klein begin is er gemaakt

mvg Roy

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ferrari 599... Zeker een mooie strakke body ja... Met de huidige layout zal dat wel gaan denk ik... Al wordt het zeker een krappe bedoening met de WGT hoor, ben er vanmiddag even geweest...

Pfff... Zit nu best te twijfelen tussen 200mm pancar en 1/12... dilemma's dilemma's... :D

Heb je ook gereden dan?

200 mm is toch gewoon 1/10?

Ziet er goed uit Roy! Ik heb nu al zin om het te testen:-)

Halewijn

Laatst bewerkt:
Nog een kleine vraag wederom van mijn zijde.
Wat is een goede band om mee te beginnen op de Pro10?
Zowel voor als achter wat suggesties.

mvg Roy

@Roy: Ziet er netjes uit man!!! Misschien nog iets mooier afvlakken maar zeker een mooi begin van een superbaan!!!

Ja ik heb er vanmiddag met een 1/12 gereden en dat was echt wennen in vergelijking met vorig jaar. De baan is een stuk meer technisch geworden...

Dat afvlakken is gebeurd.
Tot nu toe zijn er 4 hoeken gedaan, te weten de eerste bocht na start,en de 3 hoeken voor de rijders stelling.
Als het weer goed blijft gaan ze aankomende vrijdag overdag verder.
Ik weet nog niet of ze alle bochten geheel gaan doen maar de belangrijkste "knelpunten" worden zeker gedaan.
Ook tussen de hairpins waar de baanscheiding smal is word een hogere afscheiding gemaakt.
Kleur word fluor rood dus erg goed zichtbaar:cool::D.
Dus als alles gedaan is geen excuses meer om niet te komen:rolleyes:;):rolling:
Vanmiddag ffies met de Academy gereden maar het is toch wel erg wennen om met deze auto weer te rijden als je alleen TC en F1 DTC gewend bent.
Ook had ik niet echt de juiste banden voor de auto.
In het begin overstuurt en na een accu of 2 in eens onderstuur.
Camber iets aangepast en toen ging het al wat beter.

mvg Roy

@Roy: Ziet er netjes uit man!!! Misschien nog iets mooier afvlakken maar zeker een mooi begin van een superbaan!!!

Ik ben er klaar voor!

2011-09-27_224547.jpg

2011-09-27_224851.jpg

2011-09-27_224734.jpg

Achteras verwisseld, difplaatjes geschuurd, hij loopt als een zonnetje:cool:.

Ik heb er zin in!

Halewijn

Veel plezier in de tc klasse. Je kunt bij de toerwagen heel veel afstellen en vol op analytisch en heel diepgaand discusieren. Wellicht een beter klasse voor jou.

Mocht je ergens rijden waar de pro10 klasse ook bezig is dan moet je zeker even langskomen. Dan kunnen we wat zaken in de praktijk laten zien. :D

Of... Zullen we Frenulum toch maar Roy gaan noemen??? :fadein:

I know... Die verwarring was er al eerder Roy haha... 8O

Crap!
Shit happens!
Nou, dan daar ook maar mee stoppen!
Ga ik toch gewoon wat anders doen.

Ja, freesmachines bouwen ofzo :sniper:

Halewijn, heb je al ceramische kogeltjes geprobeerd (met nieuwe plaatjes)...? Dat gaat echt goed, neem gewoon die van Arena bij market.

@rest:
Maar wat een soap zo bij jullie commune, als iemand niet luistert wordt die eruit geknald. Hoop dat ik dat maar overleef....:onweer:

Jullie jagen iedereen weg met al die praatjes, het kennis niveau is zo hoog dat ik nog niet zeker weet of ik mee ga doen. Het jaagt mij enigszins angst aan.

Ps. Was het Tim niet....hahahahahahhahahahaahhaaaaa:cool:

1-0---------> nu 1-1----------> die winnende maak ik volgend jaar wel.....hahah

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit roy. Inderdaad de curb iets strakker maken tot de witte lijn met behoud van de hoogte zoals die nu is. Dan kun je nog eens een stukje curb meepakken zonder dat de auto van de curb stuiterd. :)

Trouwens, Daan Stuiver gaat waarschijnlijk ook mee doen met de Pro10 in het buitenseizoen, als JW dan ook nog mee doet is het podium vergeven en schuiven jullie nog een pit tafeltje verder op naar achter.....sorry:D

Halewijn, heb je al ceramische kogeltjes geprobeerd (met nieuwe plaatjes)...? Dat gaat echt goed, neem gewoon die van Arena bij market.

@rest:
Maar wat een soap zo bij jullie commune, als iemand niet luistert wordt die eruit geknald. Hoop dat ik dat maar overleef....:onweer:

Jullie jagen iedereen weg die praatjes heeft, het kennis niveau is zo hoog dat ik nog niet zeker weet of ik mee ga doen. Het jaagt mij enigszins angst aan.

Ps. Was het Tim niet....hahahahahahhahahahaahhaaaaa:cool:

1-0---------> nu 1-1----------> die winnende maak ik volgend jaar wel.....hahah

heb het even gecorrigeerd. Inderdaad moet dus ook JIJ uitkijken :D;).

Back