Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag ffies met de Academy gereden maar het is toch wel erg wennen om met deze auto weer te rijden als je alleen TC en F1 DTC gewend bent.
Ook had ik niet echt de juiste banden voor de auto.
In het begin overstuurt en na een accu of 2 in eens onderstuur.
Camber iets aangepast en toen ging het al wat beter.
mvg Roy
Ik zag op de foto dat er 2 purple stickers op je voorvelgen zaten? dus double purple voor? Geen wonder dat je geen stuur hebt. Wat reed je achter?
Slijten de banden recht af?
Echt supernetjes jongens! Goed om te zien dat er keihard gewerkt wordt... Ik zou zeggen, skip de winter maar en laat de volgende lente/zomer maar komen toch?
Misschien was het niet serieus bedoeld, maar ik denk dat het voor eventuele beginnende World GT rijders wel handig is wat dingen bij mekaar te hebben staan.
Here's a link to "WGT _ PRO10 _ PANCAR _ F1 Setup.pdf" in Kees his Dropbox:
[URL="http://db.tt/hCTeppEV"]http://db.tt/hCTeppEV
Mede mogelijk gemaakt door Kees!
Halewijn[/URL]
Een linkje van de bouwverslag van de XRAY 10x Link van Jaro Racing
Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl)
Gewoon, omdat het een mooie auto is
En een leuke column over de World GT Klasse
Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl)
Halewijn
Trouwens, Daan Stuiver gaat waarschijnlijk ook mee doen met de Pro10 in het buitenseizoen, als JW dan ook nog mee doet is het podium vergeven en schuiven jullie nog een pit tafeltje verder op naar achter.....sorry![]()
Ik zit er ook over te denken om zo'n ding te kopen. Ik heb er alleen geen verstand van, dus het zou top zijn als jullie me een beetje kunnen helpen. Ik wil deze winter in Haarlem mee kunnen doen en volgend jaar zomer ook met de ZAC.
-Is die Serpent link pancar WGT een goed chassis hiervoor of kan ik beter aan een ander merk?
De serpent is een goede auto, alle WGT auto's komen van goede merken en dus is de keuze waar je alles goed kan krijgen een beter criterium dan het merk auto.
-Welk merk/type motor en regelaar moet ik kopen om binnen en buiten mee te kunnen doen?
Binnen: 17.5 / 2s of 10.5 / 1s Buiten: 10.5 Ik zou een regelaar nemen met vertiming, de Hobbywing regelaars doen het erg goed.
-Welke accu's moet ik hebben 2S lipo's, of beter 1S voor binnen? Waar moet ik verder op letten? Maakt het merk veel uit?
De meeste rijden binnen en buiten met 2s. Afhankelijk van het chassis zal het saddle-packs of sticks worden. De auto's rijden zonder al te veel weerstand dus wordt er minder van de accu's gevraagd. Ik rij nu al 2 seizoenen met 30C lipo's en dat gaat nog steeds goed.
-Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten, wat is de beste body?
Zorg dat je binnen met kleinere banden rijd om griprolls te voorkomen, body regelement is vrij open nu dus ik zou voor een GTP/GroupC body gaan maar er zijn meerdere goede kappen die indoor goed gaan. Buiten zou ik zeker wel voor een GTP/GroupC kap gaan. Zorg er gewoon voor dat alles soepel loopt en onderhouden is en blijft. De setups kan je pas bepalen als je een auto hebt en hiermee rijd. Op de baan kunnen we je ook beter verder helpen met dingen. Zorg er ook voor dat je dingen gewoon vraagt, we helpen je graag en uiteraard ben je van harte welkom om buiten mee te rijden in de Pro10!!!!
Alvast bedankt voor de info,
-Bart
Echt supernetjes jongens! Goed om te zien dat er keihard gewerkt wordt... Ik zou zeggen, skip de winter maar en laat de volgende lente/zomer maar komen toch?
Hahhahahahahahaa....Held....Ik zit er ook over te denken om zo'n ding te kopen.
-Bart
Hahhahahahahahaa....Held....
Denk wel dat ze buiten met 235mm rijden, die serpent kan je niet makkelijk ombouwen, of het wordt zelfbouw....
Of je moet net als ik gewoon buiten ook 200mm gaan rijden, met dus hetzelfde chassis als binnen.
Dan kan je makkelijk normale lipo`s gebruiken.
Gewoon een 200mm kopen en buiten mee gaan rijden.