Ja, eind Oktober zouden ze die klaar hebben....
Lehner/Atos wil ik ook wel eens in het echt zien, en niet alleen van dat filmpje....
Als jij dat nou uit gaat zoeken, ga ik verder met Hobbywing.![]()
Als de Hobbywing combi betrouwbaar is ga ik uiteraard daar mee rijden, scheelt ongeveer de helft qua kosten vergeleken met de Lehner/Atos combi.
Richard Arts reed 15,9/16,0 vorig jaar... Wij zitten nu aan de 16,3 met redelijke grip op de baan.
Een aantal weken terug reden Alexander en ik samen met onze Pro10's en op dat moment waren er ook twee 1/10 IC's aanwezig die we het nakijken gaven. Dit is slechts een moment opname natuurlijk, dat weet ik maar we komen er aan!!!![]()
Hoe het volgend jaar zal gaan zullen we gaan zien natuurlijk...
Ok, ik dacht dat het meer rond de 16,5 zat, misschien toch interessant.

Er is een 1/8 nitro klasse dus als je sneller wilt dan 1/10 nitro ga dan 1/8 nitro rijden. lijkt me een slimmere keuze aangezien je al nitro rijd ( ik ken je verder niet maar ga ik even vanuit).
ps:
Of je wilt wat rondjes rijden met een pro10 mod... en verder geen wedstrijden rijden...kan natuurlijk ook.
1/8 nitro rij ik al(sinds een maand).

Met de 1/8 zou ik wel wat vaker willen trainen en aangezien het op Mach niet meer kan en andere banen ver weg zijn of niet interessant wordt dat lastig.
Nu lijkt het mij wel gaaf om met iets wat net zo hard gaat op de woensdag en vrijdag avond bij mach te kunnen trainen.
Verder lijkt het mij wel leuk om zoiets werkend te krijgen.
Wedstrijden hoeft niet.