Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de meeste pro10 bodies zijn 235 achter en 220 voor. Wielbassis is 260mm ongeveer. De Hotbodies Toyota (Nieuwe mix Nissan) is 230mm voor en 235mm achter wat ik me heb laten vertellen.
Ik heb bericht terug gekregen van Kamtec:
"thank you for your enquiry. We can re make old bodies as long as we can get
an order of about 30 off. The main thing we need is an uncut body to copy
from. This is the problem. The good news is that we do not damage it. Even
if it is very expensive that will not matter as we can re sell it.
Let me know if you have a body or if I can buy one."
Hoeveel het kost geeft die niet aan maar met wat maatvoeringen moeten ze daar toch wel een kosten plaatje van kunnen maken lijkt me.
Nog een kleine update![]()
Ik heb helaas nog geen reactie van de 2 bodies die ik eerder poste, mss dat we er daar een van kunnen opsturen als het wat is.
de meeste pro10 bodies zijn 235 achter en 220 voor. Wielbassis is 260mm ongeveer. De Hotbodies Toyota (Nieuwe mix Nissan) is 230mm voor en 235mm achter wat ik me heb laten vertellen.
Ik heb bericht terug gekregen van Kamtec:
"thank you for your enquiry. We can re make old bodies as long as we can get
an order of about 30 off. The main thing we need is an uncut body to copy
from. This is the problem. The good news is that we do not damage it. Even
if it is very expensive that will not matter as we can re sell it.
Let me know if you have a body or if I can buy one."
Hoeveel het kost geeft die niet aan maar met wat maatvoeringen moeten ze daar toch wel een kosten plaatje van kunnen maken lijkt me.
Jakkes!!! Die is echt gewoon té lelijk voor woorden!!! Totaal geen Group-C gevoel bij als ik dit zie...
Pas op: De Mix Nissan is een kopie van de Hot Bodies Nissan. Deze body is voor zo'n beetje even breed als achter.
De Hot Bodies Toyota ziet er heel anders uit en ligt qua afmetingen dichter bij een Protoform Peugeot.
Dit is een Associated Jaguar
Dus... Als IK het zo eens bekijk is de enige body waar we niet meer makkelijk aan kunnen komen de Peugeot 905B MD. Terwijl dit toch wel een hele goede body is. Hoeveel rijders hebben we? Minimaal 30 kappen? Gaan we wel redden toch? Ik rij in de seizoen alleen al iets van 5 kappen op dus...
Op de kap staat jag jr 16 narrow
Kan er ook niets van vinden.