koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Old Skool Jonge :D:D:D

Absolutely!!!

Back in the days I used to have a whole stack of these stickers but that was ages ago. When off-road was thé way to go in NL.

Anyways, you should get a GTP body and join us in the ZAC races @ MACH Phil. Drop in a 2S and a 10.5 and have a blast with us... :D

Some like this ;-)

546b64aa-0cdb-d7d7.jpg

Yups... Nu nog iemand vinden die daar knappe stickers van kan laten maken... Als dat lukt heb ik nog wel wat logootjes haha... ;)

Absolutely!!!

Back in the days I used to have a whole stack of these stickers but that was ages ago. When off-road was thé way to go in NL.

Anyways, you should get a GTP body and join us in the ZAC races @ MACH Phil. Drop in a 2S and a 10.5 and have a blast with us... :D

No mate , outdoors is Touring car , want to drive modified this year and IF i drive , 2 x house = 2 x Mortgages = :-(

Heeft iemand nog wat 2k reparatiemiddel liggen wat ik kan gebruiken? Ik heb het nodig om 2 schroefgaten in een carbon chassis mee dicht te zetten. Zou 2k polyester plamuur of 2k epoxy daarvoor geschikt zijn? Dan bedoel ik niet een houtrotreparatiemiddel ;).

Heb voor heel weinig een leuk projectje op de kop getikt maar wat ik zo snel heb gezien zitten er 2 x M4 bouten in het carbon chassis waar normaal 4/40 boutjes horen te zitten :mad:.

@Alex....Bouwmarkt of automaterialenzaak een klein potje polyester halen.
Dit kleuren met zwarte verf en er eventueel wat fijn glasvezel bij en tada een perfect reparatie middel voor chassis platen.
Of als opvul middel carbon vijlsel

mvg Roy

Neuh, het logo heb ik inmiddels (dankzij Kees) dus dat zit wel goed... Maar het drukken van stickers is zo verrekte duur en als het al te doen is dan zit je meteen met een berg stickers in je maag haha...

Ja jij kan er meer mee denk ik... Ben al wel aan het kijken of ik stickervellen kan laten drukken voor een schappelijke prijs in zwart op transparant. De shit is dat de meeste geen wit kunnen drukken. Bugger!!!

Het wordt nog druk op de MACH met Pro10s..... ik moet geloof ik ook gaan rijden met de mijne... verbreding setje ligt op me te wachten (waar voor dank Kees)

heb er eigenlijk wel zin in......

@Alex....Bouwmarkt of automaterialenzaak een klein potje polyester halen.
Dit kleuren met zwarte verf en er eventueel wat fijn glasvezel bij en tada een perfect reparatie middel voor chassis platen.
Of als opvul middel carbon vijlsel

mvg Roy

Iemand nog een potje polyesterhars liggen wat ik zou kunnen gebruiken om twee schroefgaatjes te dichten? (dus echt maar een heel klein beetje nodig)

De prijs van het middel is de helft wat ik betaald heb voor het chassis.:rolleyes: Aangezien ik maar 2 schroefgaatjes moet vullen lijkt me dat wat te veel van het goede. De rest van het spul doe ik niets meer mee en blijft dan weer in de kast staan totdat ik het weg gooi.

Wat zou beter werken van deze 3?
polyester plamuur, polyester hars of glasvezelversterkt polyesterplamuur.

Lijkt me polyesterhars en dan met wat carbon schuursels ertussen zoals je aangaf?

Je frame is (neem ik aan) van carbon plaat? dat is op basis van expoxy gelijmd, dan moet je niet met polyester aan de gang, dan houdt niet goed.

Beste is om met laminieer epoxy (langzaamdrogend) en wat microballoons/glasvezels de gaatjes dicht te maken. Dat is dan ook bere sterk.

Als je op mach komt mag je je frame wel even afgeven, dan vul ik (de juiste gaten) en krijg je de boel weer terug.....

@Alex...Dat is idd wat ik de vorige keer heb gedaan met een chassisplaat die een beetje verboord was.
Zit nu nog steeds in elkaar.
Wat hieronder aangegeven word is ook mogelijk;)

mvg Roy

Je frame is (neem ik aan) van carbon plaat? dat is op basis van expoxy gelijmd, dan moet je niet met polyester aan de gang, dan houdt niet goed.

Beste is om met laminieer epoxy (langzaamdrogend) en wat microballoons/glasvezels de gaatjes dicht te maken. Dat is dan ook bere sterk.

Als je op mach komt mag je je frame wel even afgeven, dan vul ik (de juiste gaten) en krijg je de boel weer terug.....

Het frame is inderdaad van carbon.

Ben je toevallig donderdag bij de ALV of bedoel je op de indoorbaan? Het zou echt top zijn als je dat zou willen doen!

Back