koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Geen ruzie maken he jongens;)
Indien wel dan ffies netjes uitvechten op de baan:D
Als ik het zo lees dan kan het als iedereen idd komt een leuk en druk seizoen worden....Wohooooooooo:cool:

mvg Roy

Het wordt nog druk op de MACH met Pro10s..... ik moet geloof ik ook gaan rijden met de mijne... verbreding setje ligt op me te wachten (waar voor dank Kees)

heb er eigenlijk wel zin in......

Stefan / Kees, ik was gisterenavond bezig met de S100, en heb nu weer wat CRC carbon over.
Neem het vanavond wel mee, kijken jullie maar wat je ermee doet.

Geen ruzie maken he jongens;)
Indien wel dan ffies netjes uitvechten op de baan:D
Als ik het zo lees dan kan het als iedereen idd komt een leuk en druk seizoen worden....Wohooooooooo:cool:

mvg Roy

Iedereen mag voor mij eindigen, iedereen....

Behalve "Veteq" Roy. :p

Na zijn laatste opmerking over mijn "oranje/witte koe" denk ik er ook zo over.... ;-)

Hahaha, dat zou toch een stunt zijn. Hmmmm, ik geloof dat ik een doel heb gevonden hahaha

Halewijn

Even een snelle overzicht van de rijders die tot nu toe interesse hebben;) (anders duurt het zo lang)

Onderstaande volgorde is nergens op gebasseerd ;)
  • Veteq - Roy
  • Westy1969 - Kees
  • Tazman - Roy
  • Joost K.
  • Alex F. - Alexander
  • Jan S.
  • benV - Ben
  • StephanBeelen - Stephan
  • Haloween - Halewijn
  • NDZ - Niels
  • M7H - Martin
  • Sleurhutje - jeroen
  • Savage35 - oops naam vergeten
  • Bart vd W (niet zeker?)
  • Spaceman - Tim

Ben er nog wel 1-2 vergeten volgens mij maar blijkt wel dat we een grote groep hebben. Als we elke race ca. 2-3 personen aanhouden die niet meerijden vanwege andere verplichtingen dan heb je nog een leuke groep over. Komen vast ook wel een keer wat gastrijders rijden die boven niet bijstaan dus komt wel goed.

*Mocht bovenstaand overzicht niet goed zijn graag aangeven :D

Back