koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Guys, ergens in dit 203 pagina's tellende draadje staan volgens mij wat afbeeldingen van de achter body ondersteuning, zoals die Duitsers hebben, zodat die onafhankelijk is van je vering. Net als met een 1/8.
Of anders gezegd, heeft iemand daar goeie plaatjes van?

Herstel, ik heb net het rc-lemans foto album gevonden, en zo gebruikelijk is die ondersteuning dus niet, ze hebben ook een gewone kap ondersteuning.

Desalnietemin, ik ben wel opzoek naar plaatjes ervan.

Laatst bewerkt:
moet je even op de site van rc devil kijken die maken die namelijk.

Ik heb mischien nog wel een andere link voor je,maar dan moet ik ff zoeken.

Het is ook alleen maar om het achterste gedeelte van de kap te ondersteunen en niet naar beneden te drukken op hoge snelheden bij high downforce. Er rijden er maar een paar met zo'n systeem ook geloof ik.

Simpel weg twee steuntjes, een turnbuckle en een dwarsplaatje met twee korte bodymounts. Meer is het niet.

@Stephan.....Gewoon het diepe in springen:cool:
Doe ik ook;)
Ik zie wel waar het schip strand.
Als je maar lol hebt toch? en al gaande leer je een hoop zodat je ook sneller word.

mvg Roy

Nice Roy, ben erg benieuwd! Als hij klaar is, picca's please!!!

Hij is nog niet klaar, maar het begin mag er wezen...al zeg ik het zelf..!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je die "1" aan de binnenkant gespoten Roy? Hoort daar niet een "0" naast dan?

Dán klopt de zin:"maar het begin mag er wezen" ineens een stuk beter!!! :sniper:

:D ben benieuwd naar de rest van het airbrush-werk Roy.

Ja daarom... Maar dan ben je nog steeds die 0 vergeten Roy. 10 lijkt me hét nummer voor jou. :sniper:

Enne idd... Die verf op de muur hoort IN de body hè? :D

De merken waarmee gereden gaat worden zijn bekend.
Nu nog een design...

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees net dat Stormer Hobbies twee vintage pro10 bodies gaat uitbrengen. Ik weet niet welke dat zijn maar ik vondt het wel leuk om te lezen.

Ik las het ook zojuist. De 2 vintage 1:12 bodies die voor Stormer geproduceerd zijn, zijn van Parma. Ik ga ervan uit dat de Pro10 bodies ook van Parma zullen zijn; b.v. 1:10 Schkee, TOJ of Mazda.

Hoe dan ook, begin volgende week weten we meer!

Ben benieuwd, als ik die threads lees op RCtech dan begrijp ik dat ze daar meer bezig zijn met de "vintage 12th scale".

Zou erg leuk zijn om de Hot Bodies Toyota en Porsche of een Mazda Group C terug te zien. Daar zou ik warmer voor lopen dan een oude TOJ body of een Schkee.

Maar wie weet, het balletje moet ergens beginnen met rollen dus... :D

Zou voor ons nog mooier zijn als ze bodies gingen maken voor de 235MM in de trend van Mazda 787B,Jaguar XJR12,Nissan R91CP,Mercedes C11 en de Porche 956 en dan dat ze ook nog eens een aardige wegliggen hebben:cool::D.
Zo een Silk Cut Jaguar in pink/purple of de Mazda 787B in dat felle groen/orange en dan een veld vol van deze auto's.
Brrrrrrrrr lekker;)

mvg Roy

Back