koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Martin niet, 1e NK 1/8 is hetzelfde weekend...
de maandag dan weer van huis, moet ik nog even zien.....

Ziet er goed uit Ben, heb je nou de 6000's van MuchMore gekocht? Ik heb nog een berg spares liggen voor jouw auto hè? Als je interesse hebt maken we een mooi prijsje voor je en krijg je alles wat ik heb liggen... :D

Nee, die MuchMore lipo's zaten bij de auto die ik gekocht heb.
Ja ik heb zeker interesse in die spares!!! Neem anders, als je vandaag naar de MACH komt, die onderdelen mee.

Ook mijn body gemaakt vandaag... Helaas niet geheel geworden wat ik in gedachte had.

Op de foto's ziet het er toch redelijk gelijk uit. Met wat stickers erop en de zijvleugels geplaatst ziet het er straks goed uit. Op het circuit zie je het verschil tussen corsa grey en grey niet.

Wat betreft de kappen, waarschijnlijk einde volgende week kan ik een mail eruit doen met de gegevens. Kwa levertijd weet ik het nog niet. Moest die nog bepalen.

Ben erg benieuwd Alexander. Erg benieuwd naar de tijden en kosten van die engelsman. Zou wel erg gaaf zijn als we gewoon weer een toestroom kunnen krijgen van MD peugeot's en Nissan P35's

Ik hoop het want hij staat niet meer op de site van Corally en ik had gebeld met Corally in Dordrecht en daar zeiden ze ook dat hij er niet meer was.

Kan zijn dat ze de voorraad laag houden maar om hem dan van de site te halen lijkt me wat overbodig... Hopelijk blijven ze hem leveren want ze leveren ook de auto ervoor dus...

Vanavond ff wezen rijden op de MACH met m'n pro-ten in één woord:
"VET"!
Jammer alleen dat m'n motor stuk ging, volgens mij de sensor van de motor!
Begin van de avond ging ie hard en daarna hield de motor in! Nieuwe sensor kabel erin gezet en dat maakte niks uit! Morgen maar ff kijken of dat het probleem is. Nu lekker m'n nest in :-)

Super Ben! Goed om te horen dat het, ondanks de motor, goed ging en dat je het gaaf vond!

Nu nog even inschrijven voor de Paasrace LOL ;)

Zo, lekker hoor weer buiten rijden. Was nog wel wat frisjes.

Wat is mach outdoor toch een lekkere baan;-) .

Nog ff wat geëxperimenteerd met carpet banden buiten, maar dat is een no go....

Vrijdag zijn de banden binnen. Whoehahaha.

zo en nu met een voldaan gevoel slapen.

Heb was zeker heftig... 96,3 en een 17,6 is voor mijn zo'n eerste avondje prima. Wel heel erg wennen wanneer je op het gas moet...

Wel super kicken zo hard rijden......

"VET"!
Begin van de avond ging ie hard en daarna hield de motor in! Nieuwe sensor kabel erin gezet en dat maakte niks uit! Morgen maar ff kijken of dat het probleem is. Nu lekker m'n nest in :-)

Kijk ook eens naar de voorste kogellager in de motor. Die willen wel eens kapot gaan en dan krijg je erg raar rijgedrag.

"VET"!

Ben: volgens mij moet je jouw mylaps grafiek nog even aanpassen op het nwe buiten seizoen.

;-)

Laatst bewerkt:
Back