koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Nee, de wielbasis blijft hetzelfde. De achteras komt 10mm meer naar voren dus daarom is het chassis 10mm langer geworden ter compensatie van de wielbasis.

Ja Oscar levert mij altijd weer erg goed en mooi freeswerk af.

Even een vraag je, kan deze pivot ball ook gebruikt worden op de crc voorophanging?
ascc2082.jpg

normaal wordt deze gebruikt
5QojoVmlvwJd2ibRcIKm6ZG4hjTZ5R-y3Q0Zpjg1j1njzJPRJrLmIuF5qKfz-SusTcA6YVS8RwJBJLk-nGx_6J9yku0mJwcUYqk0h3ek0-I1KdOlwMuiXPFflu3PFnBV3lOeuZNdMLKNFDmOKiCjtufH6iPXsw=s90-c

En heeft iemand deze mss nog liggen waar hij niet mee doet?
3277_Graph_brace-800.jpg

thx

Nee, volgens mij zijn de bovenste die jij laat zien T-bar pivot balls en die passen niet in de voorophanging. De diameter is groter van de T-bar pivot balls.

Waarom zou je die willen gebruiken dan?

Ik heb net m'n Hobbywing Xerun ontvangen (thanks Michel), en daar zit een printplaatje met condensators bij. In de handleiding staat helaas niet waar ik die op moet aansluiten. + en - aansluiting voor de accu?

Die brace heb ik wel voor je Kees! Maar ik weet niet of ie op je pro past want ik heb em nog van m'n 1/12.

Even een vraag je, kan deze pivot ball ook gebruikt worden op de crc voorophanging?
ascc2082.jpg

normaal wordt deze gebruikt
5QojoVmlvwJd2ibRcIKm6ZG4hjTZ5R-y3Q0Zpjg1j1njzJPRJrLmIuF5qKfz-SusTcA6YVS8RwJBJLk-nGx_6J9yku0mJwcUYqk0h3ek0-I1KdOlwMuiXPFflu3PFnBV3lOeuZNdMLKNFDmOKiCjtufH6iPXsw=s90-c

En heeft iemand deze mss nog liggen waar hij niet mee doet?
3277_Graph_brace-800.jpg

thx

Zit hier weer te broeden op nieuwe F103 aanpassingen,
deze zomer weer lekker testen,
en als het erg goed gaat een wedstrijdje mee pakken.

full

Ik heb verschillende diffs gebouwd en ga op toerwagenbanden en foam testen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naice, maar je gaat niet mee met de trend op een link chassis te maken?

Joost komt ook best aardig rond met een T-Bar.

Ik zoek de uitdaging in het begrijpen van alle setup mogelijkheden van de 2WD
auto's met vaste achteras.
Het lijkt eenvoudiger dan een tourwagen,
maar het is zeker net zo complex.

En Alexander toch wel!!! Een T-bar auto werkt nog steeds heel erg goed mits er geen zijdelingse klappers gemaakt worden. Dat is het enige wat funest is voor een T-bar. Als dat er niet is dan gaat een T-bar auto net zo goed rond als een link en vice-versa.

Ik denk dat we dat de laatste jaren wel bewezen hebben in de Pro10... :D

Oscar, ziet er goed uit hoor. Ben benieuwd!!!

Ben afgelopen week weer eens begonnen met het in elkaar ztten van mijn Corally F1 Next Gen., gewoon om eens serieus te kijken hoe ver ik kom zonder de Pro-10 te demonteren ;)

Kwam toch verder dan ik dacht (met dank aan de 12X, 12SL is in bestelling), alleen het diff, lagers voor in de wheelhub en de turnbuckles :p

Valt dus nog mee, tzt wat onderdelen bestellen en ik heb er weer een auto bij, alleen even kijken wat ik er voor een torretje in zet, om mee te komen/ gelijk te zijn met de Tamiya's bij ons, toch Roy? :cool:

Gr. rene

Weet iemand waar ik redelijke 1:10 Toyota stickers zou kunnen vinden? Gewoon de tekst "Toyota" in het rood, ongeveer 5 cm lang...

Back