koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Met enige trots en grote dank aan Niels en Hans, presenteer ik u de "PX10W"

crc-PX10W.png

546b64aa-d916-2805.jpg

546b64aa-d927-f27d.jpg

546b64aa-d938-cd00.jpg

546b64aa-d94d-b09f.jpg

546b64aa-d962-c772.jpg

546b64aa-d973-5d4c.jpg

546b64aa-27c5-54b1.jpg

Zo dat was een beste klus, maar met hulp van mijn grootste fan mijn dochter Floortje die mij elk schroefje en moertje aangegeven heeft is het gelukt.
Hier en daar nog wat kleine aanpassingen gemaakt, om dat de tubes tegen de accu's aankwamen maar dat is gelukt.
Misschien in de toekomst nog een nieuw moterpodbovendek maken om de aanpassing er in te verwerken.

Erg leuk om je eigen- (samen met Niels natuurlijk) ontwerp te maken en te bouwen.

En nu natuurlijk de grote vraag hoe gaat hij rond, das nog even afwachten.

Laatst bewerkt:
Jezus dat ziet er mooi en slik uit zeg. Die topdeck past goed bij het chassis.

(neem aan dat er nog een streepje carbon oid voor de lipo's komt?)

Wouw Kees, erg mooi!!!!

Dat nodigt uit om vanavond ook te gaan bouwen:D.

@ Alex dat wordt idd 1 van mijn volgende projectjes.

Halewijn

Kees!

Dit ziet er echt SERIEUS GOED UIT man!!! Damn damn damn!!! Lijkt me dat het helemaal gelukt is kerel! Super!!! :D

Topdeck staat inderdaad erg goed bij de rest van het chassis. Over het goed rondgaan zou ik me niet zo druk maken. Dat zal wel lukken.

@Rene H: Maak je maar niet druk, ik heb met mijn auto IRS, Xray en Team Associated zeker wel weer goed gesponsord ;)

Misschien verkopen de merken minder complete auto's maar vergis je niet dat als je alle benodigde onderdelen los moet gaan kopen je vaak net zo duur zo niet duurder uit bent dan de complete auto. Het is alleen zo dat bijv. Associated, Xray en CRC geen kant en klare 235mm kits leveren. Zouden ze dit wel doen dan zou ik niet zelf gaan bouwen. De enige die het nog doet is Corally.

En afgezien van dat is het zeker zoals Alexander al zei gewoon gaaf om de dingen zelf uit te zoeken en te maken. En als het resultaat dan ook nog eens seizoen achter seizoen goed rond gaat dan staat er een tevreden persoon op de rijders stelling... :D

Met enige trots en grote dank aan Niels en Hans, presenteer ik u de "PX10W"

Zo dat was een beste klus, maar met hulp van mijn grootste fan mijn dochter Floortje die mij elk schroefje en moertje aangegeven heeft is het gelukt.
Hier en daar nog wat kleine aanpassingen gemaakt, om dat de tubes tegen de accu's aankwamen maar dat is gelukt.
Misschien in de toekomst nog een nieuw moterpodbovendek maken om de aanpassing er in te verwerken.

Erg leuk om je eigen- (samen met Niels natuurlijk) ontwerp te maken en te bouwen.

En nu natuurlijk de grote vraag hoe gaat hij rond, das nog even afwachten.

Nou hij gaat goed rond hoor ;-)
Vandaag de eerste accu's gereden op de MACH. De auto reageert zoals verwacht (en gehoopt). Dus Kees, leef je uit maandag.
Ziet er top uit de auto. Ik zie dat je nog wat kleine aanpassingen hebt gedaan. Ik kom wel een keer bij je spieken :-p .

Als het droog blijft tenminste maandag... De vooruitzichten zijn niet best maar hopelijk gaat alles maandag gewoon door en kunnen we lekker knallen met een mooi veld (11 rijders).

Even een vraag, wat is het effect als de stuurarmen op de middelste punten van de servohorn vast zitten? En juist het verschil met de buitenste positie
Binnenste positie
546b64aa-660d-69b9.jpg

Buitenste positie
546b64aa-6632-c71c.jpg

Voor ik het vergeet, hier wat foto's van Joost zijn projectje;)

mvg Roy

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Spur is 48DP en had helaas geen Kimbrough meer op voorraad:(
Zal nog ffies wat moeten bestellen.
Gaat hem alleen niet worden voor maandag:oops:

mvg Roy

Ik heb er nog wel een die je kunt gebruiken, ik ben nog opzoek naar een 15mm lange verzonkenschroef in imperiale maatvoering, Mss heeft iemand die nog voor mij liggen.

Mooie foto's Roy... Altijd leuk om mijn werk terug te zien. En zeker nu in iemand anders' handen.

Zeker een feest met al die practige zelfbouw projecten en al helemaal omdat ze het ook goed doen. Ik zal maandag alleen nog met de oude versie van vorig jaar rijden maar ja, die is gewoon nog hagelnieuw dus... Kunnen we de twee auto's mooi eens naast elkaar zetten Roy ;)

Back