Han zei:Hezik.
De komend dagen wordt het mooi maiden weer. :lol:
Han.
Idd, en zullen waarschijnlijk wel de laatste zijn van dit jaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Han zei:Hezik.
De komend dagen wordt het mooi maiden weer. :lol:
Han.
Zeker niet doen dat is vragen om problemen, de sproeiernaald zal gaan verdraaien door de trillingen van de motor zonder je zwarte "lock"-houder en dan zal dus ook je afstelling veranderen met alle gevolgen van dien.De vraag is nu; is dat ding ook functioneel? Als in; borgt hij de naald in z'n positie? Lijkt mij zelf sterk, maar ik vraag het even voor de zekerheid. Als ik dat ding er nl. af zou mogen halen, zou het gat kleiner kunnen en de ramp dus ook kleiner zijn
Tuurlijk vliegt deze kist.De reden hiervoor is dat ik eerst zeker wil weten of het geheel vliegt
Even naar de bouwmarkt om radiator noppen folie te halen en hier een mooie hoes van te maken, zij hebben dat voor elke kist ook en dat scheelt een hoop transport schade.De deukjes in kwestie is transportschade op de vleugel
Voor echte schaalmodellen geldt: ruwbouw (= houtbouw) klaar: dan zijn we op de helft.Ik heb mij verkeken op de hoeveelheid werk die er nog zit tussen ruwbouw en 'klaar'
Berto zei:Om je even lekker te maken
Cessna Skylane 182 ARF +/-2400mm span video
Mooi ding om te zien, maar er zitten geeneens flaps aan! :evil:Cessna Skylane 182 ARF