Leeg topic - kan weg

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Henri,
Schema voor je volgende?

lg-68399.jpg

Die is wel mooi, die ben ik tijdens mijn zoektochten niet tegengekomen.. dat was ook een kandidaat geweest als ik die eerder was tegengekomen! Alleen wat zonde van die motorinbouw, dan vallen mijn gaten in de kap nog wel mee.

Maar voorlopig komt er geen 2e, eerst deze maar helemaal afbouwen (stoeltjes, decals, deuren) en gewoon een tijd mee gaan vliegen. Met de Oxalys erbij is het budget echt op en wil Mireille ook wel eens wat anders kopen dan vliegtuigen ;)

Als er weer een nieuw bouwproject komt, zal dat waarschijnlijk geen Cessna worden. Dit omdat ik die al heb (gebouwd) maar ook omdat het qua vliegen een vrij gelimiteerde kist is. Wendell Hostetler heeft plans voor een Lancair die je in elk gewenst formaat kunt bestellen, een 2m lancair lijkt mij het volgende project. Ook een mooi schaal burgertoestel, maar dan eentje die ook aerobatics kan.

Of hij dat nu wel of niet kan, het is een twin.. lijkt mij leuk maar financieel niet aantrekkelijk nog.. 2 motoren etc.

@vjete, sorry ik had je post niet gezien.. dat is zeker een schoonheid!

Het is zeker een goede kandidaat, alleen erg jammer dat het de Amerikaanse vlag is.

DSCN0061.sized.jpg

DSCN0060.sized.jpg

DSCN0067.sized.jpg

DSCN0016.sized.jpg

er zijn mooie voldoende andere mooie combinaties en dit vind ik echt een prachtig model. wanneer begin je eraan? :lol: mijn nokle heeft vorige maand een 1:1 gekocht

Oh voordat ik er aan begin zijn we zeker een half jaar verder hoor.. moet ook draagvlak voor zijn bij het thuisfront ;)

Misschien een leuk project voor volgend winter..

Back