Madhouse rijdt Tamiya Cup

Toebehoren : 3,0 mm. afsluit dopjes. - 2 Brothers RC

ro_6014_afdicht_dopje.jpg

Thanks! Dit is eigenlijk een dopje wat ergens overheen gaat maar ik moet dopjes hebben die je in een gaatje kunt drukken. Maar goed, misschien maak ik me wel drukker dan nodig is en moet ik het gewoon zo laten.

Mooi, waarschijnlijk ga ook eens een wedstrijd rijden in de tamiya cup volgend jaar of eind dit jaar(super stock klasse) , ga 1 van de TT 's hiervoor prepareren , en een keer bij MRC kijken .

Heb al wat tips uit je topic gehaald !! :cool:

Als ik niet verhinderd ben, en de nodige onderdelen er zijn, misschien.Maar grote kans dat ik verhinderd ben, en ik eerst de auto wil ontdekken....

Snap ik! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en je kunt er via de rijders een hoop ervaring mee op doen. Iedereen helpt je wel op het circuit, ook met afstellen.

Daarom eerst wat rondjes draaien en de setup op nulpunt zetten , kijken hoe alles reageert , en dan verder.
Zag dat ook MRC voor volgende jaar de Top Stock klasse gaat toevoegen , misschien een jaartje meedraaien ........

Even lekker geheimzinnig doen hier, we zijn namelijk met een heel mooi en uniek projectje bezig en als alles lukt dan rijdt mijn TT-02 wel heel erg bijzonder rond aankomend seizoen :D

Ik weet dat de resultaten tellen maar het oog wil ook wat ;)

even speculaas,

je heb een sponsorcontract gesloten met rode stier uit Oostenrijk........
je word hierdoor teammanager en je hebt een nieuwe eerste rijder M.V. aangesteld.......

Back