Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thanks! Dit is eigenlijk een dopje wat ergens overheen gaat maar ik moet dopjes hebben die je in een gaatje kunt drukken. Maar goed, misschien maak ik me wel drukker dan nodig is en moet ik het gewoon zo laten.
Je kan rubberen dopjes proberen voor hervulbare inktcartridges. Zo op het oog zijn die 3mm als ik het plaatje goed bekijk. (Het tweede plaatje naast de liniaal)
Mooi, waarschijnlijk ga ook eens een wedstrijd rijden in de tamiya cup volgend jaar of eind dit jaar(super stock klasse) , ga 1 van de TT 's hiervoor prepareren , en een keer bij MRC kijken .
Snap ik! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en je kunt er via de rijders een hoop ervaring mee op doen. Iedereen helpt je wel op het circuit, ook met afstellen.
Daarom eerst wat rondjes draaien en de setup op nulpunt zetten , kijken hoe alles reageert , en dan verder.
Zag dat ook MRC voor volgende jaar de Top Stock klasse gaat toevoegen , misschien een jaartje meedraaien ........
Even lekker geheimzinnig doen hier, we zijn namelijk met een heel mooi en uniek projectje bezig en als alles lukt dan rijdt mijn TT-02 wel heel erg bijzonder rond aankomend seizoen
Ik weet dat de resultaten tellen maar het oog wil ook wat
je heb een sponsorcontract gesloten met rode stier uit Oostenrijk........
je word hierdoor teammanager en je hebt een nieuwe eerste rijder M.V. aangesteld.......