Madhouse rijdt Tamiya Cup

Dan komt het vast goed!
Word hij volledig gespoten of ook stickers?

Ik ben benieuwd, maar ik denk dat ik niet de enigste ben ;)

Geeft toch niet Ruud. Die gene die mijn body spuit kan dat ook heel goed. Hij heeft mijn huidige R8 body ook gespoten.

Vanmorgen lekker gereden bij MRC maar helaas nauwelijks met de M-05. De mini stopte er steeds naar een paar ronden mee en even uit en aan en ik kon wel weer verder maar het was zeer irritant. Ik vermoed dat dit probleem door de ESC word veroorzaakt want ook met een andere vertanding waren de problemen aanwezig. Ik heb er een Tamiya 105 regelaar in zitten en deze staan er om bekend dat ze dit soort kuren kunnen vertonen.

Voor de Tamiya Cup en andere wedstrijden die ik wil rijden met de M-05 is de regelaar vrij dus ik wil er een andere regelaar in zetten. Wat is nu een goede regelaar geschikt voor de M-05? Ik hoor/lees graag suggesties. Bedankt ;)

Vanmorgen lekker gereden bij MRC maar helaas nauwelijks met de M-05. De mini stopte er steeds naar een paar ronden mee en even uit en aan en ik kon wel weer verder maar het was zeer irritant. Ik vermoed dat dit probleem door de ESC word veroorzaakt want ook met een andere vertanding waren de problemen aanwezig. Ik heb er een Tamiya 105 regelaar in zitten en deze staan er om bekend dat ze dit soort kuren kunnen vertonen.

Voor de Tamiya Cup en andere wedstrijden die ik wil rijden met de M-05 is de regelaar vrij dus ik wil er een andere regelaar in zetten. Wat is nu een goede regelaar geschikt voor de M-05? Ik hoor/lees graag suggesties. Bedankt ;)

Bij hobbywing hebben ze een zeer goede regelaar die zeer goedkoop is en spatwaterdicht is.
Een clublid heeft deze in zijn TB-04 en je ziet dat deze wagen een zeer goede acceleratie heeft.
HobbyWing QuicRun 1/10 Waterproof Brushed 60A Electronic Speed Controller ESC #1060,
Zijn zeer eenvoudig bij ingebruikname, je kan enkel 2 instellingen veranderen 1. forward/reverse of forward/brake en 2. Ni-Mh of Li-po.
BEC is 2A/5V
Echt het overwegen waard.

Die heb ik gehad in mijn F1 maar die is in de fik gevlogen omdat mijn tandwiel vast sloeg. Is inderdaad een zeer fijne regelaar, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Die heb ik gehad in mijn F1 maar die is in de fik gevlogen omdat mijn tandwiel vast sloeg. Is inderdaad een zeer fijne regelaar, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

En voor dit geld koop je er meteen een reserve bij en je bent vrij zeker van een goede reserve regelaar in voorraad te hebben;)

Ik gebruik zelf deze is maar 45A continu maar met de silvercan, sporttuned en carson motor soepele acceleratie , ook voor Lipo geschikt , enig minpuntje is throttle death point niet in te stellen..

Compact en goede LVC (nagemeten na afslaan met Fluke meter)

Ik heb de knoop maar doorgehakt, ik heb 2x een hobbywing Quickrun 1060 besteld en het was nog gratis verzenden ook.

Ben benieuwd hoe die bevalt , die HK esc doet het aardig goed ,zowel on als offroad , mede forumlid rijdt er ook mee , oudere modellen, off road en dat gaat ook goed .

Igg een mooi regelaartje voor een leuke prijs,die hobbywing, pluspunt is zeker dat het spatwaterdicht is ..

Een kleine sneak (Hint: de puzzelaar kan hem ook volledig vinden)

scoop.jpg

Mooi! Vooral die roze velgen met hartjes maken het helemaal af. Of had ik dat niet mogen verklappen? :mrgreen:

Nee, nu heb je echt alles verraden :( :D :p

Maar inderdaad roze velgen met paarse hartjes, ik heb veel moeite moeten doen om Tamitinkietopie te overtreffen.

Back