Madhouse rijdt Tamiya Cup

Een kleine sneak (Hint: de puzzelaar kan hem ook volledig vinden)

scoop.jpg

Roy, ink moet zeggen als je dit gaat doen neem ik een extra grote bak mee in in te kwijlen (hoef ik niet naderhand de grond te dweilen)
ziet er very very very nice uit........ :rolleyes:

Jan (die redelijk kan puzzelen)
of moet ik de SNEAK laten zien

Sterker nog Jan, dat het gaat lukken is een feit! Het word misschien niet 100% maar 90% is ook goed genoeg. Daarnaast komt er nog een special touch bij.

Laat de sneak nog maar niet zien, ik vind het gepuzzel wel leuk en voor die gene die er niet achter komt moet wachten tot na de eerste Tamiya Cup wedstrijd.

Roy, ink moet zeggen als je dit gaat doen neem ik een extra grote bak mee in in te kwijlen (hoef ik niet naderhand de grond te dweilen)
ziet er very very very nice uit........ :rolleyes:

Jan (die redelijk kan puzzelen)
of moet ik de SNEAK laten zien

hmmm, ik ken niks uit de link halen , domme IOS:mad:, heb iemand een idee of tippie , welke richting , ben niet zo goed in puzelelelelelelelelen:eek::confused:
edit 1:
(ik ziet alleen iemand die goed kan fotograferen , huizen, beatrix, boten , landschap e.d )

edit 2 , hmm #13?

Ah, dat maakte ik op uit de reactie van Motorsports.
Ik had de laatste post van Madhouse nog niet gezien, die is in dezelfde minuut geplaatst als die van mij.

Sorry!

Geeft toch niet Ruud. Die gene die mijn body spuit kan dat ook heel goed. Hij heeft mijn huidige R8 body ook gespoten.

Ehhh Rob, dat word ook een plaatje zeg.......

en die van Roy (Madhouse) word een ....... in een ...... livery met een kleine aanpassing van ........ ipv ..........
vul maar in
zo nu even een rode stier...........

Back