Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kan voor de zekerheid ze inderdaad even openmaken mischien zit er al vet in maar mischien ook niet zou ik niet van uitgaanzo, ondertussen de assen binnen gekregen die ik dacht te gaan gebruiken. Wilde nu niet meteen het beste en duurste materiaal aankopen voor een 1ste project.
Ben dus bij ome Ali gaan schoppen en 3 assen van Trinood aangeschaft . Banden en velgen heb in bij Conrad vandaan.
Banden zijn 1/10 crawler banden geworden van 90mm ipv de 84mm die er op zouden moeten komen, helaas deze laatste niet gevonden. ( misschien niet hard genoeg gezocht)
Hierdoor heb ik wel een eerste klein probleempje veroorzaakt, de banden schuren namelijk tegen de stuurstang waardoor ik genoodzaakt ben deze enkel mm te verbreden.
Voor achter aan moest ik ook de nodige as verbreders tekenen en printen om voor en achteras netjes in lijn te laten lopen.
Dit is het definitieve ontwerp,
Bekijk bijlage 532211Bekijk bijlage 532210
om te testen snel wat in pla geprint om passing te controleren.
Bekijk bijlage 532213 Bekijk bijlage 532214
vraagje over de assen, kan ik er van uitgaan dat deze van voldoende vet zijn voorzien of demonteer ik ze best even voor gebruik?
Verder de laatste hand gelegd betreffende de 3D tekening cabine.
en begonnen aan het definitief vormgeven van de binnenkant.
als eerste is de bestuurders zetel aan de beurt. Niet slecht denk ik maar de rug mag wat hoger vermoed ik.
Bekijk bijlage 532223
Bekijk bijlage 532209
en het eerste stuk van 4 die het spatbord moeten gaan vormen ligt op de printer
Bekijk bijlage 532222
Nu maar even duimen dat het goed gaat komen
tot later,Marc