Geen idee of het voor jouw doeleinden geschikt is Martin, maar ik ben wel aardig tevreden over deze Mesa secondelijm industrie kwaliteit. Als ik iets echt vast vást wil hebben grijp ik naar dit potje.
.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om 't op z'n Frans te zeggen: "Moutarde après le diner" natuurlijk, maar ja, ik was met vakantie. Bah, wat vervelend.weer een vraag; doordat ik lekker aan het prutten ben met de boot valt het mij op de de motorstekkers redelijk los zitten . Dit vindt ik niet zo'n fijn idee en vroeg mij af wat jullie gebruiken.
het gaat om de ronde stekkers van de regelaar naar de motor,( de gele en blauwe draad) de batterijstekkers zijn T wekkers van Dean. moet ik deze ook gaan gebruiken naar de regelaar toe, geeft dit geen verwarring.
gr MartinBekijk bijlage 621883
mooie camper waar was/ben je heen ?Om 't op z'n Frans te zeggen: "Moutarde après le diner" natuurlijk, maar ja, ik was met vakantie. Bah, wat vervelend.
Bekijk bijlage 622074
die contacten schuiven toch over elkaar? Dan het buitenste contact iets samen knijpen. Dan zit het handeltje prima strak.
kijk dat is weer zo'n idee waar je wat aan hebt. nu even kijken of ik rvs 1mm kan scorenBij mijn Smit Finland heb ik de styreen verschansing met CA-lijm gefixeerd en de naden dicht gesmeerd met 2K-lijm. De styreen verschansingsteunen ook met CA-lijm gefixeerd. Bij het verven kruipt de verf in de naad en werkt ook als lijm. Als het echt sterk moet worden en er is weinig lijmoppervlak, dan maakt ik nogal eens gebruik van 1 mm RVS paspennetjes. Heb een 1 mm boortje in een houder en boor zo uit de hand de gaatjes. Pennetje erin en dan schuift er niets weg. Wel wat extra werk, maar het resultaat is ernaar. Zo zet ik ook de kleine dingen op het dek. Eerst het dek glad maken door het een paar keer met blanke lak te behandelen. Dan, voordat er kleurlak op het dek gaat gaatjes boren. De pennetjes gaan in de kleine dingen. Die kun je dan apart schilderen en later de pennen in de gaten steken. Desnoods de gaatjes even opboren. Lijmen doe ik die met CA-lijm. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat het dan maar weten. Gr. Klaas.